This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Baun

Jeg fornemmer at flest rejser fra Kina TIL Vietnam. J
    eg skal derimod den anden vej. Ligenu arbejder jeg i Kina,men vil rejse 3 uger til Vietnam. Mit nuværende kinesiske visum har kun “single-entry”, så jeg skal have fat i et nyt visum, når jeg skal tilbage til Kina.

Er der nogle, som har erfaringer med den kinesiske ambassade i Hanoi?? Hvor hurtigt/langsomme de er med visum osv. Jeg har nemlig forgæves forsøgt at maile dem, og deres engelske hjemmeside fungerer heller ikke optimalt.

Mangler sådan set bare nogle råd om, hvordan man håndtere visum anskaffelse til Kina, når jeg står i Hanoi.
    Det er først til februar næste år, men jeg burde da bare bestille flybillet tur-retur nu..? For det er vel ikke umuligt at komme tilbage til Kina fra Vietnam???

Håber virkelig nogle har tid til at svare..for har haft en del mislykkede forsøg på at grave hjemmesider frem med “Fra Vietnam TIL Kina-visum-råd…

Hilsen Henriette Baun

Anonym Anonym

Jeg tog selv turen Kina til Vietnam, så jeg har ikke selv besøgt ambassaden. Men et godt råd kunne være at skrive en mail til Jysk Rejsebureaus kontor i Hanoi. Hun er rigtig sød, hende der sidder der, og hun burde kunne hjælpe dig!
    Du kan finde hendes mail adr. på jyskrejsebureau.dk

Held og lykke med det. De kinesere kan godt have deres egne mærkelige holdninger og arbejdsgange…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account