This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nannamikkelsen91

Hej derude.
    Er der nogle der har rejst fra Vietnam til Laos?
    Jeg regner med at krydse graensen ved Lao Bao, da jeg slutter min rejse i Vietnam ved Hoi An. Er der nogle som har gjort dette og er det sket under ok omstaendigheder?
    Er der nogle der ved om det er nemt at tage en bus fra Dansavanh eller Sanvannakhet i Laos som koerer til Vientiane eller Luang Prabang? Og hvor lang tid tager det? Jeg starter nemlig min rejse helt nord i Laos hvor jeg proeve Gibbon Experience. Eller er der nogle der har nogle helt andre og nemmere muligheder?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    rejste fra kina til laos, hele vejen til ventine med bus og med stop i luang prabang og vangvien, der ligger et back packer sted nord for luang prabang ca 7 timer, fedt sted ligger uden for den normal back packer trek i laos, se om du kan finde et stedet, 7 timer nord fra luang prabang, ellers er der ingen problemer med bus i laos, held og lykke med nord laos masser af buser til syd- laos fra nord laos, Det med at rejse til vitenam fra laos bliver ikke noget problem, jeg rejste godt nok fra Thailand til vitenam men mödet mange der rejser overland du ville möde mange der gör det samme som dig, lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account