This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Niba

Hej !
    Vi er to kvinder som er meget interesseret i at arbejde frivillige i Afrika med dyrene. Er der mon ikke nogen af jer har prøvet et eller flere steder i Afrika som I måske kan anbefale os? En af os har været i Boliviaog arbejdede frivillig hos “Inti Wara Yassi” Der arbejdede jeg med aberne og pumaerne! Det var en fantastisk oplevelse!!! Det bliver man bidt af og derfor vil jeg gerne opleve det igen, men bare i Afrika :)) Håber nogen af jer har nogle gode anbefalinger som vi kan bruge??
    Solhilsner veninde & Nina

Anonym Tanja

Hey veninde og Nina
    I kan osse lige tage et kig på denne side wahsouthafrica.com
    det er i forbindelse med kruger

Rigtig go’ tur

Anonym Jesper Jensen

Hej veninde og Nina

Tjek de forskellige links her på siden – der er mange forskellige organisationer, som i kan henvende jer til.

Jeg har desuden fundet et par links:
    Tidligere indlæg om samme spørgsmål
    Dyreprogrammer i Kenya

Lav en søgning på Google på “Voluntary work africa animals” – så kommer der mange resultater frem.

Anonym Rikke Rodam

Kig inde på alotts hjemmeside:www.alott.dk, de har lige lavet et nyt program hvor man kan arbejde som frivillig i afrika og det koster omkring de 15.000 for en mdr incl fly mm

Anonym kerstin+charlotte

Hej Nina
    Det er ikke lige et svar jeg kommer med, men et spørgsmål. Jeg skal sammen med en veninde til sydamerika og arbejde frivilligt. Vi har været inde og kigge på “inti wara yassi”‘s hjemmeside og det ser rigtig godt ud! Men vi er bare i tvivl om hvor godt organiseret det er. Kan du fortælle os lidt om det? Og mærkede du noget til alle optøjerne, da du var dernede?

Mvh Charlotte

Anonym kerstin+charlotte

Hej Nina
    Det er ikke lige et svar jeg kommer med, men et spørgsmål. Jeg skal sammen med en veninde til sydamerika og arbejde frivilligt. Vi har været inde og kigge på “inti wara yassi”‘s hjemmeside og det ser rigtig godt ud! Men vi er bare i tvivl om hvor godt organiseret det er. Kan du fortælle os lidt om det? Og mærkede du noget til alle optøjerne, da du var dernede?

Mvh Charlotte

Anonym Helle69

Hej Nina.

Jeg har heller ikke noget svar, men derimod et spørgsmål…… Håber det er ok 🙂

Jeg overvejer at tage til Bolivia og arbejde for Intiwarayassi, hvor jeg kan forstå du også har været. Kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt om dine erfaringer.
    Du kan kontakte mig på : hellesmail@stofanet.dk.

Håber at høre fra dig 🙂

Mange hilsner fra Helle

Anonym KatjaValentina

Hej veninde og Nina.

Tjek http://www.harnas.de – det er varmt anbefalet 🙂

Jeg har også et spørgsmål – I skriver at en af jer har været i Bolivia og arbejde for Inti Wara Yassi, jeg har nemlig selv planer om at tage afsted, men syntes at siden mangler info om priser, ophold osv – kan i skrive til mig på KatjaValentina@hotmail.com og fortælle mig hvordan og hvorledes, da hjemmesiden er lidt svær og finde rundt i 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account