This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hei, jeg fra Oslo og vil gjerne dra ned til Afrika som hjelpearbeider om ca et år. Er det noen som har noen gode råd eller som tenker å gjøre det samme? Norge har ikke så mye info (som jeg har sett) men i danmark har jeg funnet ut mer. Vil gjerne høre fra folk som har vært og gjort frivillig arbeid i afrika:)

Anonym ehanthoro

Hejsa..

Jeg var i Tanzania sidste sommer hvor jeg arbejde som frivillig.. Det var virkelig godt.. Og saa er det rimeligt billigt da det var gennem en lille lokal turistforening.
    Meget billigere end de stoerre selskaber..

Jeg har tidligere skrevet om det herinde, saa du kan nok finde nogle beskeder om det.. ellers bare skrive en mail til mig og jeg skal nok svare efter bedste evne…

mange hilsner Thor

Anonym Mads

Heysan,

En lille dansk ngo der i februar begyndte processen med at bygge et camping site med et education center. Vi mangler stadig en mindre del af finansieringen, men kontakterne i Tukuyu er på plads, og det tegner rigtig spændende!
    Der tror jeg du vil være glad for at komme hen om et år, men følg med i udviklingen på vores hjemmeside. Bliv eventuelt vores første norske medlem:)

http://www.uwazi.com/index.php?id=62

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account