This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym o24

Hej alle
    Jeg er en pige på 25 og har planer om at tage en tur til usa i starten af år 12..
    Først havde jeg enlig tænkt mig at rejse lidt rundt, på egen hånd og opleve usa( i ca 2-4 mdr) men har læst en del af jeres blog her ind, ang frivillig arbejde. Og det lyder jo vildt interresant..Da jeg ikke selv har nogle erfaringer med dette, ville jeg blive meget glad for noget info, råd eller høre om andres erfaring?? Alt ville hjælpe, da jeg bare gerne ville opleve usa!! Håber at høre fra jer…
    mvh o24

Anonym Anonym

Jeg har samme planer, og ville også blive meget glad for råd! 🙂

Anonym Marion Andersen

Kære to
    Kunne I tænke jer at arbejde mens i er i landet? Den bedste måde at få venner og veninder er at deltage i miljøarbejde i USA. Læs mere på http://www.exis.dk

Anonym Cecilie

Det her er sådan set ikke frivilligt arbejde 🙂 men alligevel arbejde i USA. Jeg skal selv afsted i 2012 og har kun hørt godt om det. Nemlig Camp America, det er en organisation der arrangerer summer camps for amerikanske børn rundt om i USA, man arbejder så i 2 måneder sammen med unge fra hele verden og har visum til at rejse rundt. Det er gratis og man får endda lidt penge for det. 🙂 campamerica.co.uk

Anonym Anonym

Bliv frivillig på børnehjem m.m. uden høje omkostninger via http://www.vaid.dk. Vi mangler frivillige med afrejse januar eller maj 2012 til Thailandsprojekterne. Ønsker du/I at rejse til Indien, kan I komme afsted når I ønsker det og I bestemmer også selv varighed på opholdet.
    Mvh Katrine /vaid.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account