This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ref

Hej jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har rejst til indien med terre des hommes og arbejdet på børnehjem, og om hvilke oplevelser de havde med netop den organisation

På forhånd tak

Anonym K

Under rejsecafè, forum og frivilligt arbejde er der flere som har stillet samme spørgsmål som du har.

Anonym Anonym

Nu har jeg kigget hele forumet igennem og kan altså ikke finde nogen der har skrevet om deres erfaringer med terre des hommes så hvis du har set sådan et indlæg kan du så ikke skrive mere præcist hvor…..Håber du kan hjælpe

på forhånd tak

Anonym Jacob Knudsen

Hey

Jeg arbejdede på Terre des Hommes børnehjem i Delhi i 2 måneder i 2005. Jeg kan varmt anbefale det… De har efter indiske standarder styr på det.
    Jeg ved ikke helt hvad du vil vide, men skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål, også angående Indien generelt. Jeg tilbragte i alt 6 måneder der tilbage i 2005.
    Mvh
    Jacob

Anonym Ref

Hej

Okay det var dejligt at høre, min veninde og jeg planlægger at tage netop til det børnehjem i 2-3 måneder til efteråret så vil gerne vide en masse……kan jeg muligvis få din mail det er lidt lettere at snakke om tingene på den måde

Hilsen Katrine

Anonym Jacob Knudsen

Hej

Du skriver bare til risgaardknudsen@hotmail.com

Jeg vil med glæde komme med råd osv. Hjælpe hvor jeg kan.

Mvh
    Jacob

Anonym Vibeke Becker Larsen

Hej Katrine

Jeg rejste igennem Terre des Hommes 2004-2005 i 7 mdr., hvor jeg var på børnehjemmet Foundling Home i Chennai (Madras). Syd Indien.
    Jeg har været meget glad for det, og var dernede igen i sommers for at hilse på dem.
    Jeg kan varmt anbefale organisationen.
    Jeg har været med til at skrive om børnehjemmet, som du kan læse på deres Teere des hommes hjemmeside.
    Du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere om det.

mvh.
    Vibeke Becker Larsen
    vibek_becker@hotmail.com

Anonym ref

Tak for svaret.

Der er desværre ikke plads på det tidspunkt hvor vi skal derned så vi arbejder videre med at finde på noget andet….har du tilfældigvis nogle erfaringer med hvor man ellers kunne finde noget??

Hilsen Katrine

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account