This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Chris-A

Hej allesammen.
    Jeg er en pige på 20år, der er interesseret i at høre fra folk, der har haft spændende oplevelser i Afrika. Jeg kunne selv godt tænke mig at rejse dertil i januar, februar, marts 2009. Specielt har jeg planer om at ville prøve at arbejde som frivillig på et børnehjem. Det skulle selvfølgelig ikke være al tiden, der skulle gå med det, men er dog ikke nået så langt, så jeg har fået undersøgt, hvor lang tid man evt. min. kan arbejde på et børnehjem. Det kunne helt sikkert også være interessant at opleve andet!! Giv lyd fra dig hvis du har nogle forbindelser eller selv har arbejdet på børnehjem i Afrika og evt har nogle råd. 🙂

Derudover vil jeg også meget gerne høre fra jer, der netop selv har i tankerne at rejse til Afrika i månederne: januar, februar, marts, (evt.april.) – 2009
    Jeg er også åbne overfor andre rejse-forslag i disse måneder. Så skriv da endelig 🙂

Hilsen Christina A.

Anonym Michelle

Hej Christina…

Jeg rejser til Afrika d. 5 juli, og skal rejse rundt i 45 dage. Jeg skal igennem 8 lande… Jeg vil meget gerne samle noget materiale undervejs, hvis der er noget, ellers kan jeg fortælle dig om turen når jeg kommer hjem, hvis du er interesseret i det.

Min mail: mbruunm@gmail.com(skriv hvis du får lyst)

Hilsen Michelle.

Anonym Jane

Hejsa
    Jeg var afsted som frivillig på børnehjem i Kenya sidste år. Jeg arbejdede kun som frivillig i 4 uger hvilket er noget nær det mindste du kan komme afsted med.
    Du kan skrive til mig på Jane_kristensen@hotmail.com

/Jane

Anonym Peter

Hej Christina.

Der findes også et projekt i Tanzania (www.tanzibarn.dk) men er vist et krav at man skal melde sig min. 4 mdr. så ved ikke om det har din interesse… Skal selv arbejde frivilligt i Vestafrika (naturbevarelse) fra efteråret og frem… Har hørt at der skulle være et projekt med børn i Ghana, men har ikke p.t. oplysninger herom.. M.v.h. Peter peterydesen@hotmail.com

Anonym Mannel

Du behøver ikke at booke noget i forvejen. Der er rigeligt at tage fat på dernede. Tager måske et par dage eller en uge, besøg nogle backpacker steder, og snak med dem der bor der og dem i receptionen. De kender altid et eller andet.
    Håber du får en god tur. Afrika kan anbefaldes. 😀

Anonym Anonym

Hej Christina!

Jeg har arbejdet som frivillig på Nkoaranga Orphanage i Tanzania i 4,5 mdr og rejst rund i 1,5 mdr. Jeg fulgte først Rønde Højskoles rejseprojekt (hvor jeg modtog undervisning i religion, kultur mm.) og fik kontakten til børnehjemmet derigennem. Derefter planlagde jeg selv rejsen sammen med to veninder fra højskolen og fik masser af hjælp af skolen:-) Har været rigtig glad for den måde at gøre det på!

Ellers ved jeg at de også gerne modtager frivillig hjælp på børnehjemmet cradle of love. Det kan kontaktes på cradleoflove.com

Mvh. Line

Anonym mette

Hej Christina.
    Jeg er en pige på 18 år, der er lige er blevet færdig på gymnasiet. Ligesom dig har jeg en drøm om at komme til Afrika og arbejde på et børnehjem eller lignende netop i månederne januar, februar, marts og april 2009. Men selv er jeg en smule forvirret over de mange muligheder der er – hvad er det bedste, billigeste, sikreste osv.? Jeg fandt netop dette, fordi jeg prøvede at finde lidt information på nettet og komme lidt nærmere mine ønsker og muligheder.
    MVH Mette

Anonym sabrina

hejsa christina

jeg er en ung pige fra københavn på 20 som gerne vil til afrika og hjælpe der hvor der virkelig er brug for det. (børnehjem)
    jeg vil lige spare op her i år og vil så afsted til januar i 6 måneder. jeg syntes det ville være så dejligt hvis vi kunne dele hvors overvejelser, spørgsmål og hvad der ellers ligger til sådan en kæmpe oplevelse i vores liv 🙂

skriv endelig til mig på sabdahl@gmail.com

hilsen sabrina

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account