This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

På Ukerewe (en ø i Victoriasøen) formidler Turistorganisationen sådan nogle ophold. De har email uktoas@yahoo.com.
    Ja, da de bruger tid på at arrangere det, tager de lidt for det.

mvh
    Micahel

NB. Betaling kommer du nok aldrig uden om, men beløbene varierer meget fra organisation til organisation

Anonym havfruen

Jeg vil gerne arbejde frivilligt i Afrika, ikke flygtningelejr eller krise centre, men et sted med børn og bygge noget op, evt noget sports camp – men ved ikke helt hvor jeg skal starte med at søge – nogen gode ideer?

kan det godt passe at ved alt frivilligt arbejde, skal man betale en helt del selv?

Anonym Anton Jansen

Jeg har været 3 måneder i Nigeria med SudanMissionen. Vi boede i en skolecomplex hvor der var masser af fodboldglade drenge. Der kan du, hvis du har løst og bare et minimum af evner få lov til at træne et hold. Mine to kammerater spillede en hel del fodbold. Vi byggede desuden en Legeplads ved en handicap skole.
    Ellers gik tiden med at undervise på handicapskolen. Rigtig spændende! Det var ret meget op til os selv at finde ud af hvad vi skulle lave, der var mange muligheder, men masser af kontakt med børn og sport!

tjek evt. travellog.dk/jonas eller antonogpeter.blogspot.dk eller sudanmissionen.dk

Da det er frivilligt betaler man ofte selv det meste. Vi gav 26.000 for 3 måneder inkl. et 2 ugers højskoleophold. Det var en kæmpe oplevelse! Du kan søge alverdens fonde om tilskud til den type rejser så hvis du er ihærdig kan du få de fleste af pengene hjem igen.

mvh Anton

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account