This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Janniaus

Hej
    Jeg er en pige paa 23 aar, som utrolig gerne vil til Afrika som frivillig. Har kigget rundt paa muligheder, men synes det er meget svaert, at se hvilket selvskab, man skal vaelge at rejse med. Har hoert at mange af mange dem, gaar alle de penge man betaler for at hjaelpe, tit gaar til bagmaendende. Og det vil jeg jo helst ik. Er der nogle der har nogle ideer til, hvad man skal vaelge og hvad det ca koster at tage afsted? Ved endnu ikke om det skal vaere med dyr eller boern. Saa alle foreslag er gode.
    Paa forhaand tak.
    Mvh Janni

Anonym Hanne

Hej
    Det lyder rigtig spændende at I vil afsted som frivillige.
    Jeg har selv været i Ghana, hvor jeg arbejdede på et børnehjem og i sundhedsvæsenet. Jeg var meget glad for mit ophold. Ghana er et dejligt land, med et utroligt gæstfrit og hjælpsomt folkefærd, og så er det let at rejse rundt der.
    Jeg vil anbefale jer at kigge på http://www.divog.org
    Det er den organisation jeg var hos.
    Det er en lokal organisation, så I slipper for at betale for et dansk mellemled.
    Divog har flere års erfaring med frivillige. Man kan selv aftale hvad man vil arbejde med, og hvor lang tid opholdet skal vare.
    Held og lykke!
    Mvh. Hanne

Anonym piajuhl

Hejsa
    jeg vil selv ud og arbejde frivilligt i afrika med dyr eller børn. Det lader jo til at man aldrig helt slipper for at betale noget for at arbejde frivilligt. Men giv lyd fra dig hvis du finder et godt sted. Jeg tænker på at rejse i august eller september eller oktober ca en månedstid. Jeg fandt iøvrigt et fedt sted hvor man skulle hjælpe til på et naturreservat og arbejde med heste i afrika, men nu har jeg jo selvfølgelig glemt hvad det hedder. Nå men giv lyd fra dig..:)

Anonym Camilla

Hej..

Jeg har også overvejet at arbejde som frivillig i Ghana..

Hvor lang tid var du afsted, Hanne, og hvad kom det til at koste?

Venlig hilsen
    camilla

Anonym Camilla

Hej..

Jeg har også overvejet at arbejde som frivillig i Ghana..

Hvor lang tid var du afsted, Hanne, og hvad kom det til at koste?

Venlig hilsen
    camilla

arbirk2

Hej
    prøv at se på
    uta.uwazi.com under ‘volunteer’
    Hvis du klikker på det danske flag er der nogle fantastiske fortællinger.
    Michael

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account