This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym malenesj

Hej.
    Jeg har en stor drøm om at arbejde i Afrika i en periode. Til daglig læser jeg Naturressourcer, så det må meget gerne være noget med natur/miljø og wildlife.

Er der nogle af jer, som kender nogle gode hjemmesider eller steder til dette?

På forhånd tak for hjælpen!

Anonym Mathilde Krogholt

Hvor laenge vil du gerne vaere afsted?

Anonym Kasper Duncan

http://www.alott.dk/sw/frontend/show.asp?parent=309515&layout=0

på dette link kan du i hvert fald få en smags prøve på nogle af de steder man kan komme hen og hvad det gå ud på, jeg har selv en drøm om at skulle til afrika og hjælpe med milijø, dyreliv og fattigdom, og syndes det er en god side fordi man kan læse om folks oplevelser fra ders egen mund:) håber du kan bruge det.

Anonym MadsVS

Prøv http://www.predatorpark.co.za/wabout.php – Jeg var der 5 uger her i Juni 2011 og det var en helt outstanding oplevelse. Det er et nyt sted og hvis du har en interesse i dyr (løver, tigre ect) så er det dét perfekte sted. Nogle gode grunde til at vælge dette sted fremfor andre wildlife steder:

– Prisen er MEGET billigere end andre sted (ect. Harnas)
    – Hytterne du bor I er super gode – eget bad og aircondition
    – Du bliver en del af en familie og du bliver tillagt stor ansvar
    – Du er en del af at få parken til at fungere og sørge for at dyrene har det godt, får det de skal have at spise osv.
    – Selve kontakten med dyrene er større end hvad jeg tidligere oplevede (Harnas)
    – Mindre frivillige = mere tid med dyrene (målet er at der max vil være 10 frivillige ad gangen) hvilket også giver et bedre sammenhold

– Hvis det har nogen interesse, er du velkommen til at kigge på mine billeder på facebook: Mads Vestergaard Skaarup eller tjekke deres hjemmeside ud – du vil ikke fortryde det!

Anonym Anders
    Anonym Ped22
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account