This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Katclau

Hejsa.

Ville saamaen bare reklamere lidt for en organisatione jeg selv PT arbejser som frivillig for.

Det er en organisation kaldet PADC, der hjaelper, arrangerer udflugter, aktiviteter og underviser boern i slummet.
    Det er en lille organisation, saa os frivillige faar tildels et stort ansvar. Vi har ikke mange regler, saa det hele afhaenger af os og vores ideer.
    Vi staar for planlaegning af aktiviteterne, indkoeb af materialer og nye ideer og tiltag.

Boernene er saa dejlige og er helt enormt givene.
    Vi mangler frivillige. Gerne nogen med gode ideer og et positivt sind.

Det er langt fra et krav at kunne tale portugisisk- vi bliver undervist paa stedet.

Tjek vores hjemmeside og skriv os en mail.
    http://www.padc.com.br

Anonym none

Hej jeg er meget intereseret i det… kan du eventuelt sende mig en mail med nogle oplysninger om hvem jeg kan ringe til eller hvor jeg kan få mere information.

min mail er henrik.vick@ofir.dk

Håber på at jeg kan hjælpe…

Henrik

Anonym Lorentzen

Hej.
    Jeg synes det lyder rigtig spændende, og har også været inde på hjemmesiden, hvor jeg bare er blevet mere hug på idéen. Jeg har ledt efter så mange ting fordi jeg gerne vil lave frivilligt arbejde, og det her er noget af det der lyder aller mest spændende.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, hvis du kunne hjælpe med lidt mere viden om arbejdet, stedet, alt det praktiske, hvornår man kan komme afsted hvis man er en af heldige osv.

Jeg har også tænkt mig at skrive til den brasilianske email-adresse inde på hjemmesiden, for mere info.

Hvis du evt. har noget info, må du meget gerne sende en mail til: metlore@jubii.dk

På forhånd mange tak for hjælpen, og tak for tippet.

Mvh, Mette Lorentzen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account