This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym L.K.

Hej!
    Jeg vil høre, om der er nogle, der har rejst igennem Danish volunteers til Guatemala, og hvilke erfaringer du/I har gjort med det?
    Jeg er lidt usikker på, om jeg kan “klare” at være der alene – Føler man sig alene og uden sikkerhedsnet i landet? Jeg kunne godt tænke mig at komme afsted til januar/februar 2009 og være der i 12 uger.. Hvis der er én, der overvejer at tage afsted, men også tøver ved at gøre det alene, er jeg interesseret i at blive rejsemakker. Til sidst: hvad koster flybilletten fra Kbh-Gutemala cirka?

Anonym CL

Hey.. jeg overvejer også at komme ud at rejse, men ved endnu ikke helt hvordan og hvorledes. Men er nok lidt i samme dilemma som dig.. Jeg er en ung pige på 20 år (snart 21) og fra holstebro..
    hvem er du??

Anonym L.K.

Okay tak. Det må jeg lige tjekke.. Er også blevet hooked på Afrika… Så der er forvirring :o) Jeg regner også med at tage afsted til feb 09 og tre mdr frem.

Anonym L.K.

Lidt forsinket- har andre også problemer med at siden ikke vil sende svar? Jeg er 24 år og bor i Århus. Jeg læser ernæring og sundhed..Jeg interesserer mig for veninderne, kæresten, pædagogik, undervisning/formidling og sport.. – Det var sådan lidt kort om mig 🙂 Ved du, hvornår du gerne vil afsted? Jeg kan ikke finde ud af, om jeg helst vil til Gutemala eller et sted i Afrika.. Har du overvejet Afrika? Hvad laver du ellers?

Anonym Dianaen

Hejsa.. Jeg har siddet med de samme spørgsmål -men har været i dialog med en på facebook, som har anbefalet en organisation som hedder exis.dk -efter nærmere eftersyn, er jeg nu større tilhænger af denne.. -De virker mere troværdigt.. Hvornår ville i gerne afsted?? Jeg har et ønske om feb i ca 3 mdr..

Anonym Marlene

Hej!
    Jeg har selv været afsted som voluntør til Guatemala, og boede der i 7 mdr. Jeg rejste afsed med en organisation der hedder Mundo (mundonet.dk) og de står for alt det praktiske, som sprogskole, værtsfamilie osv. De er en nonprofit organisation, så de skal ikke have nogen penge for det – til gengæld giver de dig 1500 kr til det projekt du skal arbejde på.
    Jeg var rigtig glad for at rejse med dem, da jeg var afsted på egen hånd og havde frihed til at gøre hvad jeg ville, men samtidig havde et sikkerhedsnet at falde tilbage på. De henter dig i lufthavnen og sørger for at de første dage ikke er alt for skræmmende:)
    Inden jeg rejste var jeg 4 mdr. på rønde højskole, hvor jeg læste på en rejselinie, hvor man fik en masse tips, ideer og værktøjer til, hvad det vil sige at skulle om på den anden side af verden.
    Mht flybillet så kan du være heldig at finde en til omkring 6000, det kommer an på hvornår du rejser.
    Håber jeg kunne hjælpe, Guatemala er et fantastisk land, smukt og spændende at rejse rundt i, så du må have en rigtig god tur.
    Chau

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account