This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sandfeldt

Hej Alle
    Er lige vendt hjem fra en dejlig tur til hcmc, har været rundt i hcmc sammen med en sød tolk jeg lærte at kende , var bla. ude på et lille børnehjem og hjælpe til, og hos handicappet voksne.
    Så hvis der skulle være nogen der har lyst til at være frivillig enten hos børnehjemmet eller hos de handicappet , formidler jeg meget gerne kontakt for jer , det er helt gratis dog skal i regne med en mindre udgift til mad, logi
    på børnehjemmet er der 25 børn fra 0-23 år
    og hos de handicappet er de 17 , de 2 hjem ligger lige ved side af hianden .

Anonym Anonym

Hej Sandfeldt.

Jeg er lige nu i Cambodia efter 7 fantastiske uger i Vietnam. Vil meget gerne tilbage til Vietnam og lave noget frivilligt arbejde og et boernehjem ville vaere helt perfekt. Du maa meget gerne skrive til min mail, linehojmark@gmail.com, hvis du vil hjaelpe med lidt mere info og en kontakt.
    Paa forhaand tak

Vh Line

Anonym none

Hei,

Jeg planlægger at rejse til Vietnam i starten af 2010 og leder efter noget frivilligt arbejde. Det lyder perfekt, det du beskriver, så vil meget gerne høre nærmere!
    Håber at høre fra dig!

/ Christina

Anonym Tom Sandfeldt

Hej Christina
    Du kan lige skrive til min mail tsandfeldt@gmail.com, eller tilslutte dig til min Facebook gruppe “support et børnehjem”
    Tom

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account