This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tinegrann

Hej! Jeg er ved at undersøge hvordan jeg kan komme til Indien som frivillig. Er der nogen der har gode erfaringer med en organisation, gode råd eller idéer. Det har undret mig lidt at det skal være så dyrt, men jeg er ved at forlige mig med tanken, vil bare afsted.
    Tine

Anonym Anonym

Hej Tine

Hvad kunne du taenke at lave der og hvor laenge?

M.v.h.
    Mia

Anonym tinegrann

Hej Mia,
    Faktisk har jeg nu tilmeldt mig et 2 måneders undervisnings- og sundhedsarbejde ophold gennem Mellemfolkeligt samvirke, og tager afsted til november 🙂
    Ellers tak for hjælpen.
    mvh. Tine

Anonym Sofie

Hej Tine. Jeg har undersøgt muligheden for frivilligt arbejde i bla. Indien. Hvor meget har du betalt for dine 2 måneder? Med venlig hilsen Sofie

Anonym Camilla

Hej..
    Jeg har selv været ude og rejse med MS til Indien. Vil bare ønske dig rigtig god tur! Det var den fedeste oplevelse i mit liv. Hils Ramesh, Bhagi, Shivraj, Sharon og alle de andre fra Camilla jan/feb hold 2005 🙂

Anonym Natasha

Hej Trine
    Jeg tror jeg har det lidt på samme måde som dig… jeg syntes at det har været rigtigt svært lige at finde ud af hvordan man lige skal gribe det hele an… men jeg har også besluttet mig for at tage med MS, det er dyrt men jeg tror det er det værd især når man som mig har tænkt sig at rejse alene og ikke har de store erfaringer med netop dette… Jeg tager også afsted til November så vi ses nok…

Anonym tinegrann

Hej Sofie,
    jeg skal give cirka 23.000 for de to måneder inkl. kost, logi, forberedelsesseminar, 3 måneders forsikring…. Du kan læse mere på http://www.mstravels.dk

Hej Camilla,
    Dejligt at høre 😀

og hej Natasha,
    Jeg skal også rejse alene, og det var en af grundene til at tage med ms. Ja, vi ses 🙂

Undskyld de sene svar, men jeg har først set nu at folk har skrevet.

Mvh. Tine

Anonym Kristian

Hej

Jeg skal selv til Indien til frivilligt arbejde i Juni og Juli 2006 hos http://www.terredeshommes.dk

Det hele vil ca. koste mig 13000 kr.

Med Venlig Hilsen
    Kristian

Anonym Kirstine Alexandersen

Hej Trine.
    Vi er en non-profit organisation, som to gange om året har sendt folk til Indien i over ti år nu. Det er gratis at blive udsendt med os, og vi holder både info-møder og en række forberedende møder, hvor man mødes og lærer at arbejde sammen med de andre i den gruppe, man bliver sendt afsted med (3-5 pers/gr) og får en masse information, om det sted man skal ned til.
    Stedet vi sender folk ud til, er en ashram/børnehjem for kasteløse børn, som arbejder ud fra en gandhiansk tanke. Tjek vores hjemmeside, hvis du er blevet interesseret: http://www.forti.dk/samanwaya.htm.
    Held og lykke.
    Med venlig hilsen Kirstine Alexandersen

Anonym AnnieBerg

Hej Trine. Min veninde og jeg tager til Indien til august. Vi har besluttet os for at tage derned og så se, hvad der byder sig. Min veninde har hørt om Mother Teresas hjem for syge og døende hvor man kan komme og arbejde som frivillig. Men jeg satser på at finde et børnehjem hvor de kan bruge min hjælp. Hvornår skal du afsted? Hilsen Annie

Anonym AnnieBerg

Hej Tine. Min veninde og jeg tager til Indien til august. Vi har besluttet os for at tage derned og så se, hvad der byder sig. Min veninde har hørt om Mother Teresas hjem for syge og døende hvor man kan komme og arbejde som frivillig. Men jeg satser på at finde et børnehjem hvor de kan bruge min hjælp. Hvornår skal du afsted? Hilsen Annie

Anonym Marion

Det behøves ikke at blive så dyrt….
    8 uger 11.121 kroner
    Modtagelse i lufthavn og transfer til hotel/vandrehjem.
    1 uges sprogkursus og kulturprogram.
    Undervisningsmaterialer.
    Transport til det frivillige arbejdssted.
    Kost og logi under hele programmet (tre måltider dagligt). I den første uge på hotel med flersengsværelser. I anden del af programmet ved en indisk værtsfamilie eller på den institution, hvor du arbejder.
    Hjælp og vejledning af lokal koordinator under hele opholdet.
    Håndbog.
    se http://www.exis.dk

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account