This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg forsøger at finde et frivilligt arbejde i Indien efter sommerferien engang. Jeg synes dog det er ret svært at finde et pasende arbejde… Jeg er nemlig mest interesseret i en direkte kontakt, og har ikke specielt lyst til at rejse med en organisation og betale 40000 kr.
    Er der nogen der har kontakter at videregive? Nogen der har erfaringer at dele ud af?
    Håber nogen kan hjælpe mig, da det er jungle at finde et sted der ikke skal have betaling for frivilligt arbejde:)
    Mvh Eline

Anonym Anonym

Hej

Min veninder og jeg tager til Indien som frivillige til september. Volunteer aid har formidlet kontakten for os. Vi skal selvfølgelig selv betale for flybillet, forsikringer og vaccinationer. Men udover det, så synes jeg ikke det er vanvittig dyrt at komme afsted hos den organisation. Du kan kigge på volunteeraid.dk

Held og lykke

Mvh Trine

Anonym Vibs

Hej,

jeg vil også foreslå Volunteer Aid, rejser med den til feb. 08, som et led i min uddannelse til Indien. Men da jeg for nogle år siden tog afsted som frivillig var det igennem Terre des Hommes, her skal du ligeledes kun betale billet og mad og logi til meget billige penge. Det var en fantastisk oplevelse. Så tjek deres hjemmesider ud og skriv til dem yderligere information. Du er også meget velkommen til at kntakte mig på mail:
    vibeke_becker@hotmail.com

Jeg har efterfølgende boet dernede i en periode og var sidst dernede sidste sommer.

Hilsen Vibeke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account