Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545327
     Tina3321

      Hej!
      Jeg overvejer meget at blive frivillig i Afrika. Jeg har kigget på Project-Abroard og Save-A-Heart. Er der nogle der har erfaring med disse selvskaber, eller har oplevet et andet, som var rigtig godt, evt. hvilken destination?

      #3545359
       Anonym

        Hejsa. Jeg har hørt folk have gode erfaringer med Save A Heart. Hvis du er interesseret i at arbejde i Thailand, så søger vi lige nu frivillige. Vores formidlingspris er kun på 2.900 kr. og flere steder tilbydes gratis bolig under opholdet. Du er meget velkommen til at kontakte os. Held og lykke med jatgen på at finde frivilligt arbejde:-) http://www.vaid.dk MVH Katrine Ingemann / Volunteer Aid

        #3545839
         CHR

          Hejsa!

          Jeg kan varmt anbefale Projects Abroad. Jeg var af sted i 9 måneder med dem og det var bare fantastisk! I Kenya, Ghana og Nepal. Jeg eeelsker Kenya!

          De har deres egne projekter hvor der er styr på tingene. derudover har de lokalt personale som er ansat til at hjælpe dig hvis du får problemer. Det er et uland du skal rejse i og der kan ske mange ting hvor du får brug for andet hjælp end et telefonnummer til en dansk kontakt.

          jeg synes også at det er problematisk at så mange organisationer sender frivillige til alle mulige steder de som organisation kun sjældent besøger. det er vigtigt med tilsyn af børnehjemmene, ellers bliver det en ren forretning at have et børnehjem og modtage frivillige fra alle mulige forskellige organisationer!

          Skriv endelig hvis du vil have mere at vide 😀

          X

          Christine!

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account