This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym solskinsglad

Jeg bliver (desværre!) nødt til at forlade Guatemala og mit vidunderlige frivillige arbejde pga. en operation. Derfor:

Er du interesseret i at undervise 7. – 9. klasse i engelsk på en mayaskole i Guatemala, så send mig en mail, så sender jeg dig vores folder med en beskrivelse af projektet og besvarer de spørgsmål, du måtte have.

Behovet opstår umiddelbart efter påske. Det drejer sig om undervisning i engelsk og/eller idræt. Engelskniveauet er meget lavt, og det er derfor nødvendigt at have et basalt kendskab til spansk. 4-6 ugers sprogskole vil formentlig kunne give det nødvendige niveau, og spanskundervisning er generelt meget billigt i Guatemala.

ØKONOMI: Skolen stiller gratis bolig til rådighed, og du vil få serveret gratis mad i skolens køkken. Du betaler ikke for selve opholdet, men du betaler selv flybillet, forsikring og evt. sprogskole.

Anonym Charlotte

Hej! Jeg synes også det lyder vildt spændende og vil ligeledes også meget gerne høre hvor længe man kan blive der?
    Send gerne info til charlotte_reeckmann@sol.dk
    På forhånd tak!!

Anonym Charlotte

Hej! Jeg synes også det lyder vildt spændende og vil ligeledes også meget gerne høre hvor længe man kan blive der?
    Send gerne info til charlotte_reeckmann@sol.dk
    På forhånd tak!!

Anonym Anonym

Hej!
    Jeg er interesseret i arbejdet. Hvor længe vil skolen gerne have, at man bliver?
    Min mail er nicole_winther@yahoo.com

Anonym Anonym

Man kan blive på skolen, så længe man ønsker, men minimum er et skoleforløb inkl. eksamen, der strækker sig over ca. 9 uger.

Anonym lomosaltado

Hej…
    Det lyder virkelig til at være et interessant og udforende job. Har selv planer om at rejse til enten syd eller mellem-Amerika i juli måned, ved du evt. om der på dette tidspunkt, er mulighed for at få et lignende job, eller har du kontakt med andre steder hvor der er undervisning muligheder?? Min mail er; teresagvkm@hotmail.com

Anonym Anonym

Jeg er meget interesseret i at udføre frivilligt arbejde for folk der har brug for det. Du må meget gerne kontakte mig på camillafey@yahoo.dk hvis jobbet sku være ledigt.

Mvh Camilla

Anonym Marianne

Hej!

Jeg er lige som mange andre interesseret i at høre nærmere om jobbet. Du må meget gerne kontakte mig på Mariannepetri@hotmail.com

Venligst Marianne

Anonym søren b

hejsa! ja jeg er jo nok sent ude, men så lige linket da jeg er interesseret i arbejde i sydamerika. Er der muligvis nogen der har gode links til nogle organisationer?
    hilsen søren

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account