This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

I kan prøve at skrive inde på couchsurfing – de har en rumænien gruppe. Der er sikkert nogle lokale der kan hjælpe jer hvis i ikke hører noget herinde!

Anonym Anonym

jeg har nogle bekendte, som hvert arrangerer et julemarked i Århus for at rejse penge til et børnehjem i Rumænien. Så hvis du bor i Århusegnen, så kan du kigge forbi og jeg kan nævne det for dem eller du kan kontakte dem direkte?

Anonym bex86

Hej Alle! 🙂
    Jeg er ved at uddanne mig til ergoterapeut og som led i min uddannelse kan jeg tage 6 uger til udlandet og arbejde som frivillig.
    Her har jeg og en veninde snak om at vi gerne vil til Rumænien og arbejde som frivillige på et børnehjem.
    Er der nogen af jer herinde, der har arbejdet på børnehjem eller som kender nogen, der har? Så vi måske kan få nogle adresser/kontakter og få etableret en aftale.
    🙂

Anonym Kenneth

Hey! Det lyder som en rigtig god ide I har fået jer der! Jeg er pædagog studerende og tager nu min praktik her på et børnehjem i Rumænien. De kan bruge alt det frivillige hjælp de kan få! Tilføj mig evt. på fb eller couchsurfing hvis I har flere spørgsmål..

Mvh.
    Kenneth Brøndum Andersen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account