This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rgrendal

Hej
    Jeg er uddannet arkitekt og ønsker at rejse ud i verden med et humanitært formål, hvor jeg vil kunne bidrage med min faglige formående eller blot få jord under neglene i ca. 3 måneder til vinter.
    Er der nogen som kender til en organisation eller et selvstændigt byggeprojekt jeg kan kontakte?

Rikke

Anonym Ham-der

Jeg sad og så index awards på DR2 for et par uger siden, hvor der var et indslag om et universitet i Texas, USA, som havde nogle byggeprojekter i Sydamerika. Jeg selv ved at uddanne mig til arkitekt og syntes at projekterne lød rigtig spændene, men da jeg skulle finde flere informationer på internette var det ikke lige til.

Der er ellers om orgination Architecture for Humanity..

Hvis du finde nogle projekter må du gerne skrive tilbage her. Jeg overvejer at lave noget frivillig i en sommerferie.

Anonym rgrendal

jeg har også ledt efter info på det som blev vist ved index awards uden held.
    Tak for info om Architecture for Humanity, – har skrevet til dem.
    Derud over har jeg fundet et projekt i ghana med Projects Abroad, – kender du eller evt. andre til denne orgination?
    Eller er der nogen som kender til Watoto Wa Baraka (WWB) i Kenya?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account