Hej Stine,
Jeg er en ung mand som (netop fyldt 30 år). Jeg går med planen om at “dedikere” mig selv til frivilligt arbejde i Afrika… Ja, man kan vel nærmeste sige at jeg gennem de senere år har planlagt at lægge mit liv om d.v.s. opsige mit arbejde for at rejse til Afrika og forhåbentlig “gøre en forskel”… Er gået op for mig at jeg vil prioritere min “indsats” mere end bare “det” at bo i Danmark og have et godt job… Udover min plan om at bosætte mig i Afrika (har rejst flere gange i Liberia, Sierra Leone, Gambia, Senegal) er det ligeledes min plan (sådan lidt løbende) at se de forskellige områder, seværdigheder m.v. som der findes rundt omkring på kontinentet… Jeg er blevet tilbudt beskæftigelse på et projekt i Gambia, men er ikke sikker på om det er det helt rigtige… Jeg kan se at du har lidt af de samme drømme og kunne da være lidt spændende, hvis vi evt. kunne være lidt fælles om det, helt eller delvist følges ad…. Du er meget velkommen til at kontakte mig, for yderligere info m.v. på peterydesen@hotmail.com
Med venlig hilsen Peter:-)