Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3540848 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     MaFri

Jeg går og overvejer at tage til Thailand i 3 måneder og lave frivilligt arbejde med en veninde. I de 3 måneder er logi og frokost ink. Så jeg vil udover skulle betale for morgenmad + aftensmad og lommepenge til sjov i weekender hvor vi har fri.

Derefter vil vi rejse rundt i 1,5 – 2 måneder rundt. Vores overvejelser går på Thailand, cambodja, laos og vietnam.

Hvad tror i ville være et realistisk bud på lommepenge på sådan en tur?

Håber i kan hjælpe 🙂

Magnus

Flybillet 4000-5000 kr.
        Forsikring 300-600 kr./md.
        Vaccinationer 1000-4000 kr.
        Mad + lommepenge de først 3 mdr. 3000-5000 kr.
        Rejse 5000-10.000 / kr. md. – mere hvis I tager på arrangerede ture.

Håber at det giver jer en ide om prislejet. God rejse!

Josefine

Jeg rejste halvanden måned i Vietnam, Cambodja og Thailand. Brugte omkring 8000 kroner. Var længst i Vietnam som klart er billigst, tilgængæld boede og spiste jeg godt på hele turen, så det kan sikkert gøres billigere 🙂
          p.s visum til Laos er dyrt.

Anonym

Mange tak for jeres svar, jeg overrasker mig at det kan gøres så billigt de første 3 mdr.

Hvad koster visum til Laos da ? Og hvad med cambodja?

Mvh Maria

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account