This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym xxNinaxx

Min kærste og jeg vil gerne ud, at arbejde frivilligt når vi er færdige med vores uddannelse. Vi har søgt og søgt men alle de steder vi har fundet, koster det penge at komme afsted (mange penge..)
    ER DET VIRELIG IKKE MULIGT, AT KOMME AFSTED UDEN AT DET SKAL KOSTE EN MILLIARD ?????? ;o)

Anonym Vesle Brøndum

hey,

jeg er en ung mand på 18 år som står i samme situation, altså at jeg gerne ville ud på frivilligta rbejde, men bare uden at skulle betale for det…

hvis i har fundet noget siden i har skrevet her i forumet, ville i så ikke være hjælpsomme at informere mig om det via min e-mail som er vesle12@yahoo.dk

Anonym Silke

Hej

Nu er det nok lidt sent, men alligevel. Jeg har selv været frivillig i Guatemala – hos en lokal organisation, som jeg tog kontakt med, da jeg var i Guatemala – det kostede ikke noget, til gengæld var det meget lærerigt og udfordrende. Og der er masser af forskelligt arbejde, man kan udføre som frivillig.
    Hjemmeside for projekt: http://www.peile.dk
    Hvis det koster en milliard 🙂 er det fordi at de planlægger hele opholdet for en, med evt. skole, kost og logi.

Anonym Nina

Det er aldrig for sent 😉 tak skal du have. Jeg vil straks gå ind og tjekke hjemmesiden…
    Nina

Anonym Happle

Bare rolig! Jeg skal selv rejse ud og arbejde frivilligt i Indien. Jeg har valgt at rejse afsted med Dansk ICYE der har korttidsprogrammer, som ik koster en formue!!

Anonym Anonym

stop eu

Anonym Anonym

stop eu

Anonym PPJ

Hvis det godt må være i Europa så prøv ICYE’s rejseprogram EVS. Det er helt gratis, både ophold, kost og logi, da det er EU-støttet. Skulle selv have været et halvt år til Spanien, projektet gik dog i vasken da Spanien ikke havde råd til at give penge til alle frivillige. Jeg har kun positivt at sige om ICYE, som har et tæt samarbejde med en, laver møder, hvor man kan møde frivillige voluntører fra andre lande og tidligere danske voluntører.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account