This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nadja Gislason

Hej jeg er en pige på 21år som godt kunne tænke mig at lave noget frivilligt arbejde, gerne arbejde med gadebørn, uddele mad/medicin, kvindebevægelser, Aids.
    Kunne godt tænke mig at arbejde i cuba, indien, afrika.
    Som det nok fremgår af midt indlæg er jeg ærlig talt lidt forvirret og kunne derfor godt tænke mig at hører fra folk som kender til nogle hjemmesider for nogen gode organisationer som sender folk ud. Ind til videre har jeg overvejet ICYE men er stadig meget åben for forslag?
    Har også overvejet MS men har hørt en del dårligt om organisationen..
    Kunne derfor også godt tænke mig tænke mig at høre gode/dårlige oplevelser i forbindelse med ICYE eller MS.
    Håber der er nogen som kan hjælpe
    VH Nadja

Anonym MVH. Niklas Gammelmark

Hey Nadja

Nu har jeg selv været med “Folkeligt Samvirke” langt Nord i det fattige Canada, og det var en super tur hvor jeg følte mig meget tryg…selvfølgelig hænder det at nogen får en dårlig oplevelse, men det betyder bestemt ikke at man selv får det.

Jeg skulle dog kæmpe en smule, men sådan er det alle vegne!!!!

vælg hvad DU synes er bedstn, når du har snakket med dem fra Foregningen og -Go with your Intuition” for alle andres erfaringer er svære at forholde sig til

Held & Lykke & Go rejse

Anonym 1986

Hej Nadja!
    Jeg har været i Indien 2x3mdr. for at lave frivilligt arbejde. Begge gange var det i Udaipur med en indisk organisation der hedder Channel Youth. Man underviser i engelsk (niveau a la “what is your name” og “how are you”) og leger, på en meget primitiv landsbyskole. Man bor sammen med andre frivillige under meget ordnede – nærmest luksuriøse forhold – og det er ikke særlig dyrt, fordi der ikke er nogle “mellemled”. Det var virkelig en fed oplevelse og et helt fantastisk møde med en så fremmed kultur.
    Håber måske det kunne hjælpe dig på vej!

God rejse!

Anonym Sophie

Hejsa
    Jeg skal selv ud og rejse og lave frivilligt arbejde med EXIS. Jeg kender flere der har været afsted med dem, og har kun positive tilbagemeldinger.
    se på deres hjemmeside http://www.exis.dk
    MVH
    Sophie

Anonym http://www.europeanvolunteerquest.com

European Volunteer Quest

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account