This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg har planer om at tage til udlandet i 6-9 måneder efter sommerferien 2008, men jeg er stadig lidt i tvivl om, hvordan det skal gå for sig. Er der nogen, som har erfaring eller bare har hørt noget, som kan hjælpe, er jeg meget interesseret!!!

Anonym Anonym

Hej

Tjek http://www.volunteeraid.dk. De sender frivillige ud til Indien, Burma og Thailand, og de goer det meget billigt.

Er selv afsted (i Thailand), gennem dem, lige nu, og jeg har kun godt at sige…

www.indienfrivillig.dk

Hej

Jeg kan varmt anbefale at tage afsted til Indien. Jeg har selv lavet frivilligt arbejde i Sydindien, og har lavet hjemmesiden indienfrivillig.dk, som kan hjælpe dig afsted, skulle det have interesse.

Kh,

Sidsel

Anonym Signe

Hey..
    Du skriver, at du endnu ikke hvordan det skal gå for sig – hvad med en tur til Mellemamerika 🙂 ? Jeg vil selv gerne afsted, men mangler en at rejse derover med..

Anonym Silke

Hej
    Jeg er koordinator for en dansk støtteorganisation for et projekt i Guatemala. Jeg har selv været frivillig på projektet, og kan kun varmt anbefale det. Du kan se mere på vores hjemmeside: www. peile.dk og skrive til mig med evt. spørgsmål eller andet.

Anonym Mette Bro

Hej. Jeg har arbejdet frivilligt som engelsklærer på en high school og middle school i Nordkina i 10 mdr. Det var en rigtig stor oplevelse, hvilket det sikkert vil være, uanset hvor du kommer hen. Jeg blev to semestre på skolen, selvom det normale kun er et (ca. 4-6 mdr).
    Kina er et supergodt sted. Jeg rejste med Løgumkloster Højskole, så var først 4 uger på højskole, hvilket var fint, fordi man fik et godt forhold til dem, man skulle rejse med.
    Priserne er helt klart overkommelige.

Anonym Hanne

Hej!
    Proev at kigge paa http://www.divog.org
    Det er en organisation baseret i Ghana, Vestafrika
    De sender frivillige ud i mange forskellige projekter. Der vil helt sikkert vaere noget for dig. Og man kan selv bestemme hvor lang tid opholdet skal vare.
    Jeg har selv vaeret frivillig for divog, hvor jeg baade arbejdede med boern og med sundhedsvaesnet.

Ghana er absolut anbefalelsesvaerdig som destination. Det er et meget smukt land. Der er alt fra regnskov, oerken omraader til postkort strande.
    Det er let og billigt at rejse rundt. Og ghaneserne er meget gaestfrie

God tur!
    Mvh Hanne

Anonym Dongmei

Hej.

Tjek helt klart Løgumkloster Højskole og deres volontørprogrammer, hvis det er det du er interesseret i. Foruden Kina, som der allerede er en der har foreslået, så er der også projekter i Sydafrika, Peru og Indien. Det er klart den måde at rejse på, det giver mest mening, hvis du spørger mig.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account