This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym degn

Hej!

Vi er en skole der godt kunne tænke os at rejse til Thailand med nogle af vores elever. Ideen er at vi skal kombinere ferien med noget frivilligt arbejde. Børne er mellem 15-16 år. Er der nogen der kan hjælpe os?
    På forhånd tak.

arbirk2

Hej
    Når jeg kiggede her var det p.gr.a overskriften.

Jeg kan desværre kun rådgive omkring frivilligophold i Tanzania. Du kan læse dagbøger og meget mere på uta.uwazi.com (ingen www)

Held og lykke
    Michael

Anonym mbeltoft

Undervisere i engelsk er der altid brug for i Thailand. I kunne måske få en aftale i stand med en skole dernede og så arbejde sammen lærere og elever om at undervise nogle yngre thailandske elever. Noget venskabs-skole agtigt noget.
    Ellers er der også altid brug for hjælp på børnehjem og lign. der tager sig af fattige børn.

http://thai-dragonfly.com/volunteer_project/groups.html
    Denne her side har gruppe projekter men desværre tager de fleste af sådan nogle organisationer sig godt betalt så det kan være at i kan gøre det billigere hvis i kontakter nogle skoler eller andet i thailand direkte

desuden synes jeg det lyder som en rigtig god ide at lade jeres elever se noget andet end bare ferie paradis stederne. Det sætter altid tingene lidt i perspektiv.
    Lad mig endelig høre hvis i finder ud af noget.

VH
    M.Beltoft

Anonym evo777

Hej

Det er rigtig at mange organisationer tager sig godt betalt for at sende frivillige ud til skoler i Thailand, men der er ingen grund til at betale for det, hvis man selv har lyst til at organisere det. Rigtig mange skoler i Thailand vil gerne have udenlandske lærere til at undervise. Jeres projekt lyder meget spændende og det vil helt sikkert være en stor oplevelse både for de danske og thailandske børn.
    Jeg har selv arbejdet i Thailand og har nogle gode kontakter dernede, så jeg kan godt hjælpe jer med at at skabe kontakt til en skole som gerne vil have frivillige. Jeg har selv arbejdet på skolen så i er velkommen til at skrive til mig hvis i vil høre mere og evt prøve at kontakte dem. Min mail er eriksen75@gmail.com

Venlig hilsen
    Michael

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account