This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mcfriis

Min søster og jeg søger et sted i Afrika (evt Tanzania), hvor vi kan arbejde frivilligt 1-2 måneder i vores sommerferie, på et børnehjem eller ligende. Vi har egentlig ikke det store budget, så er der nogen der kan hjælpe os med, hvor og hvem vi kan kontakte, gerne uden om alle mulige organisationer, så vil det være perfekt ! 🙂
    Da jeg studere til socialrådgiver, kigger jeg efter legater som måske vil kunne støtte mig økonomisk….nogen der har erfaringer inden for dette ??
    Mvh Maria Friis

Anonym Anonym

Hej Maria
    Jeg faldt lige over dit indlæg. Jeg er koordinator i en skandinavisk-sydafrikansk organisation, som blandt andet sender frivillige til Cape Town, Sydafrika.
    Du kan tjekke vores hjemmeside ud, scanza.dk og se om det skulle være noget for dig og din søster. Jeg forstår så udmærket, at I gerne vil udenom alle mulige organisationer;) og hos os er det meget gennemsigtigt. Ganske lille programpris og så styrer I selv resten.
    Ellers så håber I finder noget, som I kan bruge derude i den store vide verden!
    Kh Cecilie

Xplosive_shalai

Interesseret i at arbejde frivilligt i Afrika uden at det kommer til at koste dig 40.000 kr for tre måneder som det gør hos Røde Kors, Mellemfolkeligt Samvirke osv.?

Vi er en nyopstartet NGO i Tanzania der lige nu arbejder på at bygge en skole i landsbyen Masigira tæt på grænsen til Malawi. Skolen er tiltænkt gadebørn og hjemløse børn, men vi samarbejder også med den lokale skole. Derudover har vi mange andre projekter på programmet. Eksempelvis er det en drøm at starte vores eget lille juicefirma da der i området omkring Masigira er så meget frugt at det når at rådne. Det er jo spild 🙂

Vi har brug for al den hjælp du kan tilbyde, uanset hvad det er du kan.

Vi har også et lille tourkontor i Dar Es Salaam, hvorfra vi sælger oplevlesesture som safari og ture som de andre turistbureauer ikke udbyder. Overskuddet går til NGO´en.

En måneds ophold i Masigira vil koste dig ca. 1000 kr. Der er altså over 25.000 kr at spare i forhold til hvis du rejser med de kendte organisationer. Hos os får du lov til at byde ind med dine egne idéer.

Kontakt mig eller tjek hjemmesiden ud:

http://www.lukalacultural.blogspot.com/

Vi arbejder på at lave en helt ny og mere overksuelig hjemmeside, hvor der vil fremgå mere detaljerede beskrivelser af hvem vi er, hvad vi laver, vores mål, frivilligprogrammer, safariture og meget mere 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account