This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Annagreen

Hej,
    Jeg er helt ny herinde og vil lige høre om jeres hjælp.

Næste år vil jeg gerne ud og rejse Australien/Asien, hvor jeg har tænkt jeg vil arbejde i de pågældende lande og byer. Jeg blev inspireret af denne hjemmeside http://www.workaway.info/ hvor man arbejde et antal timer om dagen på fx hostel, børnehjem, farm osv. og så får man “bolig” og nogle gange mad for det arbejdet man har udført.

Er der nogle der har været det og har erfaringer med det? Grunden til jeg gerne vil arbejde på min rejse er for at blive en “del” af befolkningen og lære deres kultur bedre af kende og for at spare lidt penge.

Jeg håber at høre fra nogen.

Hilsen Anna

Anonym SarahVJ

Hej Anna,
    Jeg har netop lige oprettet en profil på den pågældende hjemmeside. Har fået kontakt til et sted oppe i Nord Vietnam og skal være ved dem i en måned. Hjemmesiden er virkelig super og du kan endda kontakte de andre frivillige!
    Angående frivilligt arbejde, især her i Asien, så er alle utrolig glade for en hjælpende hånd, ligemeget hvad det er, som du kan bidrage med.

Anonym Simon

Hej Anna
    Jeg var i Australien for nogle år siden hvor jeg bl.a. arbejdede frivilligt med wwoof. Det var den bedste oplevelse på hele turen og man bliver en ‘del’ af befolkningen.
    Sidste år lavede jeg frivilligt arbejde i filippinerne sammen med All Hands (hands.org). En fantastisk organisation som inkluderer sig i befolkning. De har fast base i landet og har højst sandsynligt også projekter i fremtiden. Det er gratis at arbejde med dem.
    Håber du kan bruge det til noget.

Anonym Annagreen

Mange tak for svarene! 🙂

Sarah – du må lige give en tilbagemeldning omkring stedet i Vietnam 🙂

Simon – hvor længe arbejde du der og hvorhenne i Australien?

Anonym Volunteer Aid

Hvis du overvejer Thailand som destination, så søger vi frivillige blandt andet til børnehjem og skoler http://www.vaid.dk Du arbejder side om side med lokalt ansatte og ser det ægte Thailand, som man ikke umiddelbart som turist oplever. Jeg kender desværre ikke til projekter i Vietnam, men håber du finder det helt rigtige for dig. MVH Katrine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account