This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cille_B

Jeg vil meget gerne arbejde frivilligt i ca. 3 mdr. fra 1-9 til 1-12 2004. Jeg er interesseret i at arbejde på børnehjem, med handicappede mennesker,eller lign. (sundhedsfagligt arbejde) D. 1-12 2004 rejser jeg til barsilien i 3 måneder så hvis mit frivillige arbejde var i sydamerika gjorde dette ikke noget, da rejsen til brasilien ikke ville være så lang. Men også lande i Europa som spanien og england er af interessse. De mange steder jeg allerede har forsøgt mig med vil kun have folk i 6 mdr. Kan det virkeligt passe at jeg ikke kan får noget frivilligt arbejde i 3 mdr.? Er der nogle der har nogle links,ideer eller erfaringer. Er også meget interesseret i at rejse/ arbejde sammen med en eller flere… Er der nogen der skal ud og arbejde frivilligt som vil have en rejse/ arbejdemakker??? På forhånd tak

Kofey

Hej Cille B

Min storebror har arbejdet som koordinater for Viva Network – Leve Børnene – i Honduras i 3-4 år. Han kender til næsten samtlige børnehjem og andre gadehjemsprojekter i hele mellemamerika og også nogle få børnehjem i Brasilien. Tjeck http://www.impact.co.dk – Det er Leve Børnenes volontør-side. Du kan også lægge en besked til mig her så kan du få min storebrors e-mail.

Håber det kunne hjælpe dig 🙂

Anonym Anonym

prøv at søg på google:

casa guatemala…

(et børnehjem)

Anonym katrine

hey Cille.
    har også haft det samme problem. fandt dog noget, så lige nu er jeg i little hampton (syd England) og arbejder som frivillig i The wire Project, de gør et virkeligt flor stkke arbejde med bla. teenage mødre og aftene klubber for børn, og workshops for svært belastede børn. Jeg bor privat, men det er helt sikkert muligt at du kunne komme i tre måneder, det er beslemt også muligt at f¨fesk. arbejde på plejehjem ect. så du havde råd til et sted at bo. var det måske noget så skriv til katrine.friis@sol.dk hat været her i en uge og savner virkelig selskab;)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account