This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mf

Jeg er en pige på 28 som leder efter frivilligt arbejde, helst i Afrika. Alt hvad jeg har fundet indtil videre koster en formue. Vil egentlig bare gerne til udlandet, med frivilligt eller “almindeligt” arbejde. Har nogen hørt om ophold der ikke koster det hvide ud af øjnene, eller kender du nogen som har et spændende job et sted i udlandet? Da jeg allerede har 2 uddannelser bag mig, skal det være noget med mening i, ikke appelsinplukning eller lign.

Mette

Anonym KE

Hej Mette

Jeg (M29) tager selv et frivilligt arbejdsophold senere i år og jeg har tænkt på Nepal, Indien eller Kina fordi at de er langt billigere end de andre lande, for mig har prisen meget at sige. Jeg har også tænkt på Afrika, men det er også meget dyrt. Jeg håber du finder noget.

Kærlig Hilsen
    KE

Anonym tln

Hej mf

I vores link sektion er der flere muligheder for frivilligt arbejde. Jeg mener også at der er et par stykker der har Afrika på programmet

God Tur
    Torben Linnemann
    http://www.backpackerplanet.com

Anonym mig

hey… ville bare høre… når man skal arb. frivlligt koster det så altid penge ? hilsen mig

Anonym Anonym

Ja man kan undre sig over hvorfor det er så dyrt at komme til at give sin hjælp. Der er en god grund. Når vi rejser til fx. Tanzania eller Indien byder gæstfriheden i landet at vi skal have det godt. Vi skal bo sikkert, ‘pænt’, måske have eget værelse… For de penge det koster fx at stille bolig til rådighed, kunne de på stedet ansætte en lokal. SÅ hvis du gerne vil være de ekstra hænder, der så mange steder er brug for, så må betale for det. Til gengæld får du så ubetalelige oplevelser, venskaber, indsigt, erfaring… men det er da mange penge.

Anonym Gitte

Hej

Jeg har selv lige bestilt en rejse på 4 måneder til Afrika, hvor jeg skal passer løveunger. Dette koster omkring 65000kr, det er selvfølgelig mange penge, men tilgengæld gør du en forskel og du får en oplevelse du aldrig vil glemme.

Jeg fandt to sider på nettet. travellersworldwide.com og intersprog.dk. den engelske side var billigere og jeg fik presset det danske selskab omkring 10.000kr ned i pris. Så det kan godt betale sig at presse dem lidt. Det kan give pote. Hvis ikke du finder andre sider med lavere priser for samme sted, så gør som jeg og så har du da sparret 10.000kr inden du bestiller rejsen.

Udover rejsen skal du huske vaccinationerne… det kom meget bag på mig mht. priser… Jeg skulle bare have “det hele” og det løb i 7000kr. malariepillerne alene kostede 3000kr…

Held og lykke

Anonym Dinesen

Hej Mette

Jeg har tilmeldt mig et volontørophold til Østafrika ved folkekirkens Nødhjælp. Det koster 22.000 kroner. Pengene dækker kost og logi, flybillet tur/retur, rejseforsikring for 4 måneder. Den sidste måned er der tid til at rejse, dog for egen regning.
    Afhængig af din uddannelse kan du også henvende dig til læger uden grænser.

Anonym Anonym

hejsa mette prøv at tjekke hjemmesiden etniskerejser.dk

mvh.freeek

Anonym umut

hej…

Jeg har arbejdet for nedenstående organisation i et halvt år, det koster ca. 1500. (nej… ikke 15.000) de hjælper dig med visum, finder et, to, eller tre arbejdspladser, og sætter dig i kontakt med danskere der er dernede, eller skal derned ned.

Dancape er en lille organisation der udelukkende sender frivillige hjælpearbejder til Cape Town, Sydafrika. De arbejder med gadebørn, i forskellige institutioner, skole, børnehjem, drop in center og hospital.

Det lyder godt, og det er det også!! du skal bare instille dig på selv at skabe din hverdag, give den mening, sætte mål, vær kreativ!! Selve arbejdsdagen er ikke skemalagt (typisk afrikansk) og det er op til dig selv at udrette noget.

nu kunne jeg jo skrive i evigheder, men det gider jeg ikke, kontakt selv http://www.dancape.dk…

Anonym Simon

Hej ven..

Først og fremmest, cadeau til dig for at ville bidrage. Godt der er mennesker som dig. 🙂

Jeg har noget der måske vil interessere dig.. AFS.dk tilbyder gratis ophold på ½ eller helt år i Europa. Det er EU der dækker udgifterne, så det kommer ikke til at koste dig noget. Projektet hedder EVS, og foregår godt nok kun i Europa. Men det afholder ikke mig, det er helt sikkert. 🙂 Prøv og tjek det ud engang.

Anonym Marion

Har du set på http://www.exis.dk?
    Det behøves ikke at være så dyrt!

Anonym tojubr

Prøv at tjekke dhip.ps ud – det koster heller ikke det vilde.

http://dhip.ps/dtemplate.php?id=4

Anonym Peter Martinsen

Hej alle rejsende! Vi er et Dansk/Kenyansk firma der skal til at oprette et stort spillested med cafe og restaurant i hjertet af Nairobi. Til det leder vi efter veltraenede baristas og kokke der i foerste omgang vil raadgive angaaende import af udstyr, opstilling af et professionelt koekken og kaffe/cafe afdeling. Senere vil der blive mulighed for traening af personale.
    Der er ingen “brugerbetaling” her, du skal bare soerge for at kunne komme til Kenya, saa hjaelper vi med resten.
    Hvis du er interesseret i at udfoere frivilligt arbejde i Nairobi -Kenya stiller vi et ordentligt sted at bo samt en masse muligheder for fremtidig samarbejde til raadighed.
    Interesserede bedes venligst kontakte mig paa denne mail: petmartinsen@gmail.com -vi haaber at hoere fra jer!

Anonym KIRSTEN BALTESEN

Hej Mette
    Tjek “Frivillig i Ghana” på Facebook
    Koster 14.800,- for 3 mdr inkl ophold, kost (3 måltider om dagen) og støtte gennem opholdet. Danse og trommetimer første uge. Du kan lave meningsfyldt arbejde: være med til at grave et dybt hul, så de lokale kan få en brønd, undervise børn, skrive deres historie, finde dem en fadder etc. se mere på http://www.afrikanskdans.dk mvh Kirsten

Anonym alenjax

jeg er fra kenya,men bor i denmark.i samarbejder med kommune fra den byen jeg kommer fra i kenya hjælper vi dansker der gerne vil arbejde frivilligt i kenya (2 timer fra Nairobi).Ophold og rejse finder vi gerne.I er velkomme til at skriv til mig på alenjax_04@yahoo.com

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account