This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kristina Hald

Jeg vil såå gerne lave frivilligt arbejde for børn og unge i Rusland – nærmere bestemt Bryansk regionen (nær Ukraine og Hviderusland). Er der nogen som helst, der har erfaring med det eller ved noget om, hvem jeg kan kontakte for at komme til det? Eller hvis I bare har forslag til andre steder i Rusland, hvor jeg kan lave frivilligt arbejde for unge, så vil jeg også meget gerne høre fra jer 🙂
    (Jeg kan nemlig ikke finde noget om Rusland herinde udover noget med den transsibiriske jernbane.. )

Anonym Lise-E

Hvorfor er du især interesseret i Rusland? Taler du russisk?

Anonym Kristina Hald

Ja, det gør jeg. Jeg havde det på højt niveau i gymnasiet, og min familie og jeg har desuden haft besøg af to stråleramte børnehjemsbørn fra det område en måned hver sommer 10 år i træk. For 4 år siden blev den yngste for gammel til at kunne besøge os – når de bliver over 18 år, kan de ikke længere komme med den organisation, som de før kom med. Mit mål er at finde dem igen – det sidste, vi hørte fra dem, var, at de ikke længere havde råd til vand!!! Så udover at hjælpe på det børnehjem, som de kom fra, vil jeg prøve at finde dem. Men desværre er organisationen ikke til megen hjælp for mig, hvilket er yderst frustrende.

Anonym mukkel

jaaja

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account