This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KatjaValentina

Hej!

Jeg vil gerne til udlandet og arbejde frivilligt med dyr. Jeg har hørt om organisationen Inti Wara Yassi og ProjectsAbroad, men vil gerne høre andre ad som har været afsted med en af organisationerne, da jeg på begge hjemmesider mangler info om priser, ophold osv, det kunne være en kæmpe hjælp. I må meget gerne enten skrive her eller på min mail: Katjavalentina@hotmail.com

Og ellers mangler jeg en eller flere og tage afsted med, men info kan i se på min profil.

Anonym jeppe

jeg skal vAre med Projeckt abroad i thailand, og der er ikke saa meget hjAlp af hente, saa man skal klare meget selv, skriver igfen naar jeg ved hvordan de 2 mdr er gaaet

Anonym Karenp

Hej! Jeg kan se det er lidt længe siden du har skrevet, men jeg har selv været i Mexico og Peru med Projects Abroad og jeg syntes det var super godt! Alt var velorganiseret, de ansatte var søde og hjælpsomme og projekterne var virkelig gode. Du får din egen hjemmeside med al information, du bliver kontaktet af det land du tager til og de henter dig i lufthavnen. Jeg syntes med andre ord at det var fantastisk at rejse med projects abroad!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account