Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531726
     CLyager

      Hej alle sammen.

      Vi er et kærestepar på 25 og 23 som gerne vil ud i verden og arbejde frivilligt. Vi havde overvejet Afrika som en mulighed og ville gerne have lidt input omkring hvordan og hvorledes. Vi havde overvejet 2-3 måneder som udgangspunkt og ville sætte pris på hvis vi kunne få nogle gode råd.

      Mvh. Christian og Trine.

      #3531740
       jumme88

        Hej Trine og Christian ;0)

        Hvor lyder det dejligt for jer at I vil ud og opleve noget. Vil gerne dele lidt ud af mine egne oplevelser. Min kæreste og jeg tog 3 måneder i Tanzania først på året hvor vi arbejdede i en katolsk børnehave + at vi underviste nogle lokale tømrer i at lave trælegetøj ( puslespil, vendespil og dyr på hjul). Det var en kæmpe oplevelse, helt fantastisk! Vi befandt os på en lille ø, Ukerewe i Victiroasøen som er helt helt fantastisk!
        Arbejdet i børnehaven bestod bla. af at lære børnene alfabetet, lære dem at skrive bogstaver og tal og sige få engelske ord. Meget meget anderledes end i Danmark, men helt klart en kæmpe oplevelse! Vi introducerede børnene for malebøler, prik-til-prik-tegninger, blank papir de kunne tegne på, farveblyanter, puslespil osv…
        På ukerewe er der forskellige børnehaver, skoler og gymnasiumer som gerne modtager frivillige der har lyst at undervise børn i forskellige aldre…
        Hvis det har fanget jeres interesse er i mere end velkomne til at sende en mail for at få flere informationer
        jumme88@hotmail.com

        Mvh Joan Pedersen

        #3533416
         Guest

          Tjek Dansk ICYE’s hjemmeside: http://www.icye.dk.
          De formidler volontørophold til hele verden og er ofte billigere end andre selskaber.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account