This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CLyager

Hej alle sammen.

Vi er et kærestepar på 25 og 23 som gerne vil ud i verden og arbejde frivilligt. Vi havde overvejet Afrika som en mulighed og ville gerne have lidt input omkring hvordan og hvorledes. Vi havde overvejet 2-3 måneder som udgangspunkt og ville sætte pris på hvis vi kunne få nogle gode råd.

Mvh. Christian og Trine.

Anonym jumme88

Hej Trine og Christian ;0)

Hvor lyder det dejligt for jer at I vil ud og opleve noget. Vil gerne dele lidt ud af mine egne oplevelser. Min kæreste og jeg tog 3 måneder i Tanzania først på året hvor vi arbejdede i en katolsk børnehave + at vi underviste nogle lokale tømrer i at lave trælegetøj ( puslespil, vendespil og dyr på hjul). Det var en kæmpe oplevelse, helt fantastisk! Vi befandt os på en lille ø, Ukerewe i Victiroasøen som er helt helt fantastisk!
    Arbejdet i børnehaven bestod bla. af at lære børnene alfabetet, lære dem at skrive bogstaver og tal og sige få engelske ord. Meget meget anderledes end i Danmark, men helt klart en kæmpe oplevelse! Vi introducerede børnene for malebøler, prik-til-prik-tegninger, blank papir de kunne tegne på, farveblyanter, puslespil osv…
    På ukerewe er der forskellige børnehaver, skoler og gymnasiumer som gerne modtager frivillige der har lyst at undervise børn i forskellige aldre…
    Hvis det har fanget jeres interesse er i mere end velkomne til at sende en mail for at få flere informationer
    jumme88@hotmail.com

Mvh Joan Pedersen

Anonym Guest

Tjek Dansk ICYE’s hjemmeside: http://www.icye.dk.
    De formidler volontørophold til hele verden og er ofte billigere end andre selskaber.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account