This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Minna

Hej Alle.

Jeg planlægger et noget frivilligt arbejde i fire måneders tid til januar i Afrika, men står mellem at vælge at rejse med Projects Abroad eller Global Contact (Mellemfolkeligt Samvirke), hvilket ikke er nemt..
    Er der nogen af jer, der har erfarring med at rejse med overstående, eller kan anbefale det ene eller det andet?

Bedste hilsen Minna

Anonym Tine

Hej Minna

Jeg har ikke prøvet nogle af de ovenstående. Men har du prøvet at se på denne: https://www.facebook.com/Volunteers-To-Kenya-191660397528459/? en af mine venner har været med til at oprette det. Det er en del billigere end de fleste andre programmer og så får du selv mulighed til at bestemme helt præcis hvordan dit ophold skal være og hvilket projekt som du gerne vil hjælpe med 🙂

Anonym Iben

Hej Minna,

jeg har vaeret i Mellemamerika med Mellemfolkeligt Samvirke og var rigtig glad for det!
    Jeg kender til projects Abroad, men har ikke selv erfaring med det, saa maaske de ogsaa er gode 🙂

Mvh Iben

Anonym Volunteer Aid

Kære Minna.
    Har du truffet et valg? Ellers mangler vi seje frivillige i Thailand til Januar/februar 2017. Formidlingen koster 3.900 kr (engangsbeløb) og du får gratis kost og logi. Se mere på http://www.vaid.dk håber at høre fra dig. MVH Katrine

Anonym Maria Andersen

Hej Minna

Jeg har selv rejst med Global Contact og det var okay. Min gruppe var dog ikke særlig god, og jeg endte med at savne den fleksibilitet som Projects Abroad siger at de har.
    Vil man gerne af sted i en gruppe med andre danskere (som jeg ville) er Global Contact gode. Er man lidt mere modig og selvstændig og vil møde frivillige fra hele verden, er det nok nærmere Projects Abroad.

Held og lykke med det.

Mvh
    Maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account