Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3690844
     Sofia

      Hejsa. Jeg leder efter frivilligt arbejde gerne i Indien, Thailand eller Cambodia, men vil heslst finde organisation, hvor det ikke er så dyrt… vil gerne arbejde på børnehjem eller skoler eller lignende. Jeg har ingen rejsemakker, men jeg håber der vil være andre frivillige. Jeg vil gerne afsted til januar. Forslag??
      På forhånd tak.
      Mvh Sofia

      #3690858
       Volunteer Aid

        Hej Sofia.
        Vi søger dygtige frivillige, der har lyst til at rejse til Thailand og udføre frivilligt arbejde. Vi har projekter i blandt andet Chiang Mai, Bangkok, Phuket og Pattaya. Du kan arbejde på skoler, børnehjem m.m. Vi forsøger at holde prisen så lille som mulig. Samlet formidling koster lidt under 4000 kr. Ellers prøv evt at undersøg om Save a heart, projects abroard eller EXIS kan være noget for dig og sammenlign evt. priserne. Håber du vender tilbage til Volunteer Aid, da vi altid kan bruge flere seje frivillige!
        MVH Katrine

        #3693326
         Maria Andersen

          Hej Sofia

          Jeg synes at du skal se på forskellige organisationer og hvad de tilbyder for pengene. Jeg har selv rejst meget i Asien, og det er billigt at rejse der. Jeg mødte flere backpackere som havde arbejdet frivilligt og ikke betalt meget for det, men også hvor de ikke kunne se at pengene hjalp, fordi de betalte direkte til projektet, hvor lederen stak pengene i lommen. Jeg vil anbefale, at du rejser med en anerkendt og professionek organisation, hvor det måske koster mere, men hvor du også ved at pengene “bruges” rigtigt. God tur!

          Mvh
          Maria

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account