This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SashaLouiseHenriksen

Hej derude,

Jeg har hørt en del tale om intiwarayassi.org og ville høre ad hvilke erfaringer folk har med netop dette sted? Jeg overvejer kraftigt at tage afsted i 2012 og har brug for at høre om jeres erfaringer med og syn på dette sted.

På forhånd tak 🙂

Anonym Anonym

Jeg kan anbefale det meget højt! Jeg har været der sammenlagt et år fordelt over to gange og det er det bedste jeg nogensinde har gjordt! 90% af de frivillige elsker det, 5% har det som jeg at det er det bedste de nogensinde har gjordt og 5% har af diverse grunde mindre gode erfaringer med det grundet myg, mudder, de meget simple vilkår eller arbejdets natur etc. Det vil blive en unik oplevelse for livet. Både det forhold du vil få til menneskerne og dyrene er noget du højst sandsynligt aldrig vil glemme. For dyrene er det den bedst mulige situation man kan give dem. nogen bliver frigivet men det er ulovligt med store dyr som jaguarer og pumaer men man kan jo stadig give dem et så godt liv som muligt.. de fleste dyr lever meget glade live der men der er et mindretal der er traumatiseret fra før de kom til organisationen og nogle af disse er ramt af diverse misbrug for livet.

Anonym SashaLouiseHenriksen

Orv mange tak! Det lyder helt fantastisk. Men hvordan er det mht de uroligheder der er dernede lige pt?

Anonym Marion Andersen

Hvis du vil rejse under organiserede forhold til Bolivia, kan du se på http://www.exis.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account