This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jess

Jeg er en 30 årig dansker, bosat i Buenos Aires på tredje år med min argentinske kæreste.
    Siden krisen kom i julen 2001, har der været et stort behov for hjælp i form af frivillige.
    Jeg fik for noget tid siden kontakt til en velgørenheds organisation i Argentina, som gør et fantastisk stykke arbejde med liv og sjæl. De arrangerer ophold hos en argentinsk familie samtidig med at man hjælper 3-4 gange om ugen, plus forberedelse.
    Skriv til jess@argentinatur.dk for mere info.

Anonym Jonas Borcher Christensen

Hej Jess

Jeg er 19 år og har lige læst din artikel om friviligt arbejde i Buenos Aires, og er selvfølgelig vildt interesseret i om hvordan og hvorledes og hvor meget rejsen koster. Jeg er meget opsat på snart at skulle afsted og håber du skriver tilbage.

Venlig hilsen Jonas

Anonym Jess

Hej Jonas,

Jeg har netop sendt info afsted, håber du får det. Ellers skriv til min privatadresse : jess@argentinatur.dk
    Mange hilsener,

Jess

Anonym Ulrik

Hej Jess!!

Sidder her og søger intensivt efter noget frivilligt arbede og har gjort det et stykke tid nu…Skal afsted om ca. 3 uger og vil meget gerne til Argentina og hjælpe til..Håber at høre fra dig!

Anonym Maiken C. Olsen

Hej….
    Jeg skal flytte til Buenos Aires her den 2 jan. 2009 og da vi kommer til at leve af vi mands indkomst har jeg søgt længe efter organisationer man kunne tage kontakt til for at lave frivilligt arbejde. Hvis du har informationer der vil hjælpe mig med at finde noget frivilligt arbejde ville jeg blive meget glad

du kan sende det til: env18209@hotmail.com

MVH
    Maiken C. Olsen

Anonym Maiken C. Olsen

Hej….
    Jeg skal flytte til Buenos Aires her den 2 jan. 2009 og da vi kommer til at leve af vi mands indkomst har jeg søgt længe efter organisationer man kunne tage kontakt til for at lave frivilligt arbejde. Hvis du har informationer der vil hjælpe mig med at finde noget frivilligt arbejde ville jeg blive meget glad

du kan sende det til: env18209@hotmail.com

MVH
    Maiken C. Olsen

Anonym MVH NIKOLA JACOBSEN

Hej. Jeg er døv, og er 33 år og har drømmet meget om at rejser til Argentina , og evt arbejder hos Argentinske Døve skolen hvis det findes, som jeg kunne godt tænke meldt mig frivilligt. min email nikolaj@roennholm.dk

Anonym jesper simonsen

hej jess.
    jeg er meget interesert i noget info da jeg skal tilbringe 6 måneder i Buenos Aires her i2010.
    hilsen jesper ( bassbooking@hotmail.com)

Anonym charlotte

Hej Jess, har du stadig kontakt til frivilligt arbejde i Buenos Aires? Din mail virker ikke.

Anonym sera sielsted

Hej

Er der nogle herinde, som er i Buenos aires i starten af året 2010?

Mvh
    Sera

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account