Hej med jer rejselystne mennesker 😉
Da jeg før har rejst rundt og backpacket i Asien, har jeg igen fået lysten til at rejse til Cambodja her om 1 års tid, i ca. 3 måneder.
Denne gang kunne jeg godt tænke mig at arbejde frivilligt på et børnehjem i Cambodja, eller evt. andre projekter der er.
Er der nogen af jer der har erfaring i at lave frivilligt arbejde i Cambodja, som evt. kan dele ud i jeres erfaringer??
Jeg har set at f.eks. projekt abroad tilbyder frivilligt arbejde i Cambodja, men det koster selvfølgelig også en del, så kan man lave frivilligt arbejde uden f.eks. at tage det igennem projekt abroad eller andre? Jeg tænker lidt om i kan anbefale nogle projekter, børnehjem?
Mit formål med min rejse er selvfølgelig også at få brugt mit engelsk, så derfor vil det være fedt at møde andre unge mennesker, og derfor går min bekymring på at hvis jeg f.eks. ikke vælger en organisation et projekt hjemmefra, at man bliver meget alene!?
Håber at nogle af jer har nogle erfaringer, der kan besvarer mine spørgsmål – og på forhånd tak.