Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531065
     Billeskov

      Hej,

      Jeg er en pige, som går og overvejer at rejse lidt rundt i sydamerika og lave lidt frivilligt arbejde. Har kigget på Projects Abroad, er der nogle der har nogle gode/dårlige erfaringer med dem?

      Ville I blive 2 måneder eller i Costa Rica og så tage videre?

      Håber at høre fra nogle:o)

      Henriette

      #3531410
       Emil_E

        Hej Henriette
        Jeg har meldt mig på deres natur projektet fra februar til april og du kan tro at de er meget hjælpsomme. Du vil både få kontaktpersoner i Danmark og i Costa Rica som er mere end glade for at hjælpe dig og svare på evt. spørgsmål som du måtte ligge inde med. Da jeg ikke er taget afsted endnu kan jeg ikke fortælle om hvordan det er der over men jeg kan opfordre dig til at kigge rundt på deres hjemmeside, der kan du finde mange information om hvem de er og hvad de kan tilbyde
        Håber jeg kan hjælpe.
        Mvh Emil

        #3531432
         Helle

          Hej
          Jeg kender godt Projects Abroad, men har ikke brugt dem. Til gengæld kom vi ud på et projekt gennem Nepenthes, der er en dansk forening. De gjorde de supergodt for os og kan helt sikkert anbefales, hvis man er interesseret i naturbevaringsarbejde. Tjek naturetours.dk. De har flere projekter rundt omkring, bl.a. i Costa Rica.
          Vh Helle

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account