This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ida-travell

Fra januar – Juli 2012, skal jeg på eventyr fra Asien til mellemamerika.
    – De første 3 måneder rejser jeg i Vietnam, Cambodja og Laos.
    – De sidste 3 måneder bliver med start i Panama og der fra op gennem mellemamerika med slut i Mexico.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave noget frivilligt arbejde undervejs, i omkring 7 uger sammenlagt.
    – Hvis altså at det er mulgit at finde noget “Free or Low cost”

Er der nogle der har erfaring med organisationer man kan stole på?

Jeg har brugt rigtig meget tid inde på denne her hjemmeside:
    http://www.the7interchange.com

Her har jeg for 15 dollars oprettet en profil.
    Det er så muligt at vælge og vrage mellem et hav af forskellige frivillige projekter i hele verden.

Men det er jo ikke meget værd hvis man ikke får svar?
    Man melder sig nemlig ikke lige sådan til ved at skrive OK, og indbetale. Man skal have fat i dem ved at skrive en besked på hjemmesiden, til dem.

Nu rejser jeg til vietnam d. 3 januar, og ville rigtig gerne
    snart have styr på noget frivillgit arbejde i cambodja fra omkring d. 20 feb. , et par uger. på et børnehjem el. lign.

Ligeledes går turen til Panama ca. d. 1 april, og ville rigtig gerne have styr på noget frivilligt arbejde i Costa Rica i en eller anden plantage fra sidst i April ca.

Jeg har ikke itentioner om at rejse med en dansk gruppe el. lign, hvor alt er planlagt og tilrettelagt.
    Jeg har bare et ønske om at støde på i selve landet, under rimelige forhold, til rimelige penge. højst 70 dollars ugentligt., Ville være fantastisk hvis nogle har lavet noget friviligt arbejde til overkommelige priser i nævnte områder – så vil jeg meget gerne høre om det!
    🙂

/ Ida

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Du skal ikke bekymer dig om frivillige arbejde. Du for en kanon rejse og når du kommer rundt på de forskellig hostel rundt om i verden ville du möde en masse opslag om frivilligt arbejde, eller du vil möde rigtig mange back packer der vil det samme som dig, rigtig god rejse, lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account