This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jacob Schultz

Jeg er en ung fyr på 18 år, som gerne vil ud og opleve verden. Er færdig på gym til sommer, og vil utrolig gerne ud og arbejde frivilligt et sted. Jeg er meget åben overfor hvad jeg vil arbejde med, men jeg vil meget gerne hvis det kunne foregå i et fransktalende land fx i Afrika eller Asien. Opholdes længde skal helst være under et halvt år. Håber der er nogen der kan hjælpe mig? Ved ikke hvilke organisationer jeg skal benytte, eller om det overhovedet er muligt?

Anonym solskinsglad

Hjemmesiden http://www.idealist.org har en fransk afdeling. Jeg har selv benyttet den spanske version, og alt, hvad jeg har fundet der, har været seriøst.

Anonym susanne2690

hej.

Keg vil foreslå dig at tage til fransk guarynere i Sydamerika. Jeg har selv rejst rundt i Sydamerika men nåede desværre ikke dertil men jeg mødte et fransk par derfra og de inviterede mig derned en dag. Jeg har stadig kontakt med dem og kan evt høre om de ved hvad man kan få af frivilligt arbejde.

Fransk guarynere er en fransk koloni som ligger i vest sydamerika. Landet minder meget om Frankrig både prismæssigt og mentalt.

Skriv hvis du er interesseret.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account