This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sine27

Jeg er en pige på 23, som er igang med at undersøge mulighederne for at arbejde friviligt i Indien et par måneder næste sommer. Jeg forestiller mig, at jeg gerne vil arbejde på et børnehjem, eller tilknyttet en form for humanitært projekt.
    Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med relevante kontakter eller erfaringer, vil jeg blive meget glad.
    Venlig hilsen Sine.

mallejacobsen

Hej Sine!

Jeg har selv undersøgt mulighederne for frivilligt arbejde i Indien og jeg kan anbefale at søge under links på denne hjemmeside. Gå ind på WorkingAbroad eller Volunteerabroad.com – der findes rigtig mange muligheder.

Mange hilsner Malene

Jensine

Hej Sine

Sidste efterår rejste vi i Indien. Vi besøgte bla. Kolkata,og faldt her i snak med mange nordiske piger, som arbejdede på et af Mother Theresas hjem. Der var plads og brug for alle, der kunne hjælpe – ligegyldigt om det drejede sig om 2 dage eller 3 måneder.
    De fleste af de frivillige boede på Frelsens Hærs vandrehjem i Kolkata – måske kan man via dem få nogle kontakter.
    Vi talte med en norsk pige, som sagde, at vi havde kontaktet Mother Theresas fond i Indien inden hun tog af sted og havde blot “tilmeldt” sig.
    Jeg går ud fra, at der også er et børnehjem, men dem vi talte med arbejdede med syge og døende.

Go fornøjelse – Indien er fantastisk.

Mange hilsner

Pernille

http://www.pernille-kennet.dk

Anonym tln

Hej Sine

Jeg ved at Rønde Højskole laver frivilligt arbejde i Indien.
    Du kan finde et link til deres side i vores link sektion under kategorien “arbejde/frivilligt arb. i udlandet”
    Du kan også læse et indlæg de har lagt ind her på siden her.
    https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/19/411/svar.htm

God tur.
    Vi vil gerne høre mere om din tur når du kommer hjem igen eller imens du er under vejs.

Anonym eva

Hejsa jeg har faktisk tænkt på det samme ville også gerne til Indien som frivillig arbejdskræft. Har bare meget svært ved at finde ud af hvilke organisationer man kan “stole” på. Desuden har jeg ikke råd til at give 40.000 kr for det. Er det muligt at få en adresse eller lignende til et af Mother Teresas hjem?

Anonym Anonym

hej Sine
    jeg skriver fordi jeg længe har haft denne drøm om at komme til indien som frivillig. jeg har prøvet at kontakte forskellige organisationer og venter på svar. du kan hvis du har lyst skrive til mig msts@hotmail.com så vi måske kan hjælpe hinanden.
    jeg håber at høre fra dig.
    venligst manicia

Anonym Khatera

Hej Stine!
    Jeg har længe tænkt på at tage til Indien og arbejde på et børnehjem! Det vil endnu være lettere for mig fordi jeg kan indisk! Men hvordan kontakter jeg sådan et sted?
    Kærlig hilsen khatera
    p.s.Min email add. er khatera100@hotmail.com

Anonym Anonym

Frivilligt arbejde i Indien

Hej alle
    Jeg vil også utroligt gerne til Indien for at arbejde som frivillig på et børnhjem, så hvis der er nogen der ved hvordan jeg kan komme i kontakt med nogle organisationer som kan hjælpe mig med at komme til Indien, ville jeg blive meget glad hvis I ville maile til mig.

Mange Klem Jeanette
    Jeriksen@jubiimail.dk

Anonym ko

tykke ko
    jeg er fra høj skolen i københavn

Anonym jasmin

hej jeg hedder jasmin og er adopteret fra indien bangalore kanataka jeg syntes dem der har skrevet for sjov kan ikkk være det benkendt jeg syntes indien lyder dejligt du sku prøve at søge på nettet

Anonym jasmin

og nogle klovne du lyder sød seriøst jeg er 11 år gammel født 1997 sonal er mit indiske navn

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account