This topic is empty.

• Forfatter
     mallejacobsen

Hej! Jeg er 29 år og lærer. Jeg overvejer at bruge min sommerferie på at yde noget frivilligt arbejde i enten Indien eller Indonesien, da jeg er fascineret af begge lande. Er der nogle som kan anbefale gode organisationer eller steder at yde frivilligt arbejde. Jeg forestiller mig børnehjem eller skoler. Jeg hører gerne fra nogle som har gode erfaringer at give ud af.

Mvh. Malene

Anonym Irene Tranholm-mikkelsen

Som tidligere nævnt har vi på Rønde Højskole et rejseprojekt med kontakter i Indien.

Du kan finde et link til vores side i link sektionen under kategorien “arbejde/frivilligt arb. i udlandet”
    Du kan også læse et indlæg, der ligger her på siden her.
    https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/19/411/svar.htm

Endelig vil jeg sige til dig at du velkommen til at besøge os og helt uforpligtigende høre mere om, hvad det er du kan i Indien gennem os. ( vi gi’r også gerne en togbillet hertil). skriv eller ring til os og lav en aftale inden.

pøj, pøj med det, uanset hvad du finder ud af.

Irene

none

… og se iøvrigt overstående svar.

Anonym Nanna

Hej Malene
    Jeg er selv uddannet lærer og er meget fascineret af Indien. Da jeg så at du søger om information om at udføre frivilligt arbejde i Indien ligesom mig selv så tænkte jeg at det kunne være fedt at skrive sammen og udveksle ideer.
    Mvh nanna

mallejacobsen

Hej Nanna!

Jeg har ikke været herinde et stykke tid, derfor svarer jeg ikke før nu. Hvis du har lyst til at udvekle ideer, så skriv endelig til mig på malle@2re.dk. Glæder mig til at høre fra dig… Malene

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account