This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Selinah

Heij…
    er der en der kunne tænke sig at rejse en tur til kenya med mig??
    planen er: at d første 4-5 måneder foregår på et børnehjem, hvor man hjælper til og oplever stedet der omkring. de sidste 1-2 måneder rejser vi rundt og oplever kenya (lige et smut til tanzania, over og se kilimanjaro, det skal jo ses 😉
    afrejse ca den 10/1 2010 hjemkomst ca den 15/6 2010.

jeg er en pige på 18 år, jeg er glad, åben og smilende, jeg vil rigtig gerne opleve lidtinden jeg går igang med uddannelsen 😉

så skriv huis du har lyst eller slev har nogle planer til den tid, der minder lidt om mine 😀

Mvh Selinah…

Anonym Pia09

Hej Selinah..

Jeg rejste selv med Adventure Heart, for at være sikker på at rejse med andre med samme eventyrdrøm som jeg og fandt derigennem også frivilligt arbejde. Det er mindre grupperejser og derfor også et fedt sammen hold. Ved sådan en rejse er du sikker på at få oplevet alt hvad der er at opleve og hermed også komme helt tæt på lokalbefolkningen og samtidig lære swahili.. Det kan kun anbefales! Skriv endelig hvis du vil høre mere…
    Med venlig hilsen
    Pia

Anonym Selinah

heij

mig igen, planerne er blevet ændret til Tanzania da det er nemmer med killimanjaro og Zanzibar, og det er mindre farligt at befærdes i Tanzania end i Kenya 😉
    men skriv stadig endelig 😉

Mvh Selinah

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account