This topic is empty.

• Forfatter
     comeawaywithme

Hejsa,

Min veninde og jeg skal rejse rundt i Mexico, Gurtamala og Costa Rica i 2 måneder til sommer. Jeg vil så gerne slutte af med en måneds frivilligt arbejde i et af landende i Mellem Amerika. Hvor betyder ikke så meget, som at det er det rigtige project. Er der nogen der kender til nogle gode projecter eller selv har nogle erfaringer? Det skal ikke være noget med en stor organisation. Håber I har nogle ideer.

Mvh. Marlene

Anonym Rikke Mogensen

Hej marlene. Jeg har netop selv rejst rundt i Guatemala og mexico, og i Guatemala er der rig mulighed for frivilligt arbejde af diverse slags. Bl.a. organiserer organisationen Mundo (en lille en af slagsen) frivilligt arbejde. Deres hjemmeside er: http://www.mundonet.dk.
    Vaer desuden opmaerksom paa tiden – vi havde naesten en maaned i Mexico og naaede kun en broekdel!
    Mvh Rikke

Anonym Rikke Mogensen

Hej marlene. Jeg har netop selv rejst rundt i Guatemala og mexico, og i Guatemala er der rig mulighed for frivilligt arbejde af diverse slags. Bl.a. organiserer organisationen Mundo (en lille en af slagsen) frivilligt arbejde. Deres hjemmeside er: http://www.mundonet.dk.
    Vaer desuden opmaerksom paa tiden – vi havde naesten en maaned i Mexico og naaede kun en broekdel!
    Mvh Rikke

Anonym mortenmj

Hej

Har selv rejst i Guatemala i 6mdr. hvor jeg arbejdede de 4 mdr. på et projekt med de fattige børn der bor i slumkvarteret i Hovedstaden.
    Tjek projektets danske hjemmeside: http://www.densikrevej.dk

Mvh.
    Morten

comeawaywithme

Hej Morten,

Ja, men det er lige præcis den slags projecter jeg gerne vil undgå. Man behøver ikke betale en masse penge for at arbejde frivilligt. Og det er den slags jeg leder efter. Men ellers tagm

Mvh. Marlene

Anonym mortenmj

Hej

Det koster skam ingenting….de er mere end taknemmelige for de frivillige der vil arbejde der. Det eneste krav er at du min. skal arbejde 4 uger, for at børnene ikke skal lære nye ansigter hver dag.

Mvh.
    Morten

Anonym mortenmj

Hej

Har du ikke en mailadresse eller MsN. Det er noget nemmere??
    Er ikke hjemme før søndag igen, men skriver en mail der,hvis du altså har en mailadresse.

Mvh.
    Morten

comeawaywithme

Hej Morten.

Har været inde og læse mere om det, forvekslede det med et andet project jeg havde læst om. Kan du fortælle lidt mere om din oplevelse der? Hvor meget organiserede du hjemmefra? Og hvordan var det med sikkerheden?

Mvh. Marlene

comeawaywithme

Du kan maile til mig på marlenejensen@hotmail.com. Kunne du også have fået oplyst, hvis du klikkede på mit brugernavn ;o)

Tak for det.

Marlene

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account