This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LJbn

Hej derude..

Jeg tænker på, at tage til Mellem-/Sydamerika og gå på noget skole og bagefter lave noget frivilligt arbejde. Er der nogen, som har erfaringer med frivilligt arbejde? Jeg kender godt at de frivillige organisationer som man kan melde sig til herhjemme fra, men har den holdning, at det er mange penge at skulle betale for at lave noget frivilligt arbejde. Er der nogen som kender til lokale organisationer derover, hvor man kan finde noget frivilligt arbejde? Gerne med kost og logi.
    Jeg er stort set åben for alle lande dér, det eneste krav er, at der tales spansk.

Anonym hsp83

Hejsa!
    Jeg er lige kommet hjem efter 10 mdr i Sydamerika. Jeg arbejdede på to frivillige projekter, et i Bolivia og et i Ecuador. Det er rigtig billigt, 40US$/uge og det koster nærmest ingenting at spise i de lande. Projektet i Bolivia er i et redningscenter/dyrepark hvor man arbejder med aber, pumaer, ocelotter og diverse fugle og smådyr. Hjemmesiden er http://www.intiwarayassi.org

I Ecuador er de ved at bygge en lignende park men har på nuværende tidspunkt ingen dyr da de er ved at lave hus til de frivillige. Enormt sjovt at arbejde der selv om det er hårdt arbejde. http://www.merazonia.org

Der er et væld af andre muligheder selv om de fleste koster noget mere end de her to. Når du ankommer til det pågældende land er det også meget nemt at finde noget ved at forhøre sig rundt omkring. Hvis du gerne vil vide mere er du meget velkomme til at maile mig.

Mvh Helle

Anonym Katrine Bruun

Hej Helle
    Jeg fandt din besked da jeg sad og søgte på frivilligt arbejde i sydamerika, og jeg synes det lyder helt fantastisk – især fordi det virker som om prisen er væsentligt mere overkommelig end mange af de steder jeg ellers har kigget.

Har du en blog eller et andet sted, hvor man kan se, hvad du lavede dernede eller noget i den stil? Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre mere om det.

Mange hilsner
    Katrine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account