This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym susanne2690

Jeg er en pige pa 20 ar som lige nu rejser rundt i sydamerika, men jeg har efterhanden fundet ud af at nar jeg skal hjem til juni sa er jeg ikke faerdig med dette sted.
    Derfor overvejer jeg at tage hertil igen naeste vinter/forar for at lave noget frivilligt arb. Jeg overvejer 2 org “be a local.com” og “densikrevej.dk” Nogle der har erfaring med disse 2?
    Er der ellers nogle som har erfaring med bare at tage til et land og finde noget der? fx i Venzuela?
    Mvh rejsehajen…

Anonym mortenmj

Hej.

Har selv arbejdet 4 mdr. på Camino Seguro (Den Sikre Vej), og vil helt klart anbefale det projekt.
    Du vil få en oplevelse du aldrig vil glemme. Det er en helt unik oplevelse at arbejde på det projekt, og se den store glæde børnene har ved det.

Du er velkommen til at skrive en mail, hvis du har flere spørgsmål omrking projektet eller Guatemala.

Mvh.
    Morten

Anonym Marion

Vil du arbejde på “Camino Seguro” og få hjælp med afhentning i lufthavnen, indkvartering i Antigua og indledende spanskkursus, kan du kontakte EXIS. Info@exis.dk.
    Det er EXIS som startede samarbejde med den sikre vej og sponsorer børn på institutionen. Se http://www.exis.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account