This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MGF

Hej til jer!
    Er der nogle af jer derude, der har prøvet at rejse med Jysk Rejsebureau til Nepal som frivillig? De har et tilbud med frivilligt arbejde på et børnehjem eller en skole for 1000 kroner om måneden, hvilket jo er rigtig billigt. Det er lige sådan noget, jeg går og drømmer om. Jeg overvejer meget at tage af sted efter sommerferien og er derfor meget åben over for gode råd, tips og erfaringer 🙂

Venlig hilsen Mie.

Anonym Thomas Glerup

Hej Andrea og Mie,

jeg kunne godt tænke mig at få flere som jer til at rejse ud og arbejde frivilligt i sine ferier, og helst til Nepal, da det er der mit hjerte ligger.

Kunne I tænke jer at dele jeres erfaringer med flere?
    Jeg vil gerne opfordre jer til at kigge ind på vores hjemmeside nepal.dk,
    hvor I kan oprette jeres profil ved at registrere jer (øverst til højre.)
    Derefter kan man annoncere små projekter, skrive et lille indlæg osv. til alle de andre medlemmer af Dansk Nepalesisk Selskab.

Jeg kender flere som selv har startet helt private bistandsprojekter, og jeg arbejder lidt på at samle nogen til at tale om deres erfaringer til et aftenarrangement i foreningen.
    Var det noget for dig, når du kommer hjem Mie?

Med venlig hilsen
    Thomas Glerup
    Formand for Dansk Nepalesisk Selskab

thomas@nepal.dk

Anonym MGF

Mange tak. Du må have en helt fantastisk rejse! Sender en mail undervejs, så hold mig endelig underrettet 😉

Anonym Andrea

jeg kan fortælle dig det om 4 måneder 🙂 rejser om en måned med jysk og skal bla være i nepal på deres børnehjem 🙂 så email mig, så jeg ikke glemmer det 🙂

haaning84@hotmail.com
    vil med glæde fortælle hvad jeg har oplevet.

Anonym MGF

Det lyder også spændende. Jeg kan desværre ikke rigtig give et endegyldigt svar allerede, da det endnu ikke er sikkert, at min tur til Nepal bliver til noget. Jeg vil dog sige tak for tilbudet – jeg er muligvis interesseret, hvis turen lykkes.

Venlig hilsen Mie

Anonym Gøj

Jeg kan meget anbefale vcdnepal.org , som jeg nu selv er dansk coordinator for. Tjek deres hjemmeside. Du vil få en fantastisk oplevelse i et vidunderligt land med den dejligste befolkning.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account