This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maj84

Hej alle
    Jeg er en pige på 29 år. Jeg har mange drømme både om at rejse og opleve noget, men også at rejse og lave frivilligt arbejde. Jeg er uddannet socialpædagog og påtænker at jeg i denne forbindelse vil arbejde med børn/unge med vanskeligheder i udlandet. Jeg har set på flere muligheder, bl.a. Cambodja, Tanzania og Kenya. Jeg er selvfølgelig åbne for andre ideer!!! Skriv endelig – hvis du går med samme drøm om at opleve og hjælpe andre! – Det kunne være rigtig fedt at have en rejsemakker! 🙂

Anonym Anonym

Hej
    Ja, jeg er meget opsat på at komme afsted! Men jeg kan max rejse i 5-6 uger. Hvor kan jeg finde oplysninger om stedet i Indien? 🙂

Anonym Anonym

Hej:-)

Jeg er selv ude som frivillig i de to måneder. Jeg er i Indien, hvor jeg har været før. Det kunne være fedt med flere der havde lyst til at joine på projektet.

Anonym Anonym

Hej.

Undskyld for sent svar, men hvis du vil kan du skrive en mail til mig på petricia.care@gmail.com

Glæder mig til at høre fra dig.

Anonym Volunteer Aid

Hej. Vi søger frivillige til at arbejde på et børnehjem eller en landsbyskole i Nepal, der ligger midt i smukke Himalaya. Det er muligt også med korte ophold på 5-6 uger. Se mere på http://vaid.dk/rejs-til-nepal
    Ellers held og lykke med at finde det rette tilbud til jer:-)
    MVH Volunteer Aid / Katrine Ingemann

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account