This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bettina82

Nogle der ved hvem jeg skal kontakte for dette?
    Min kæreste skal derned for at arbejde med hans firma, og jeg vil gerne med – og arbejde frivilligt.. Gerne noget pæd. arb eller lign.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Vh Bettina

Anonym Marie Louise Larsen

Hej Bettina

Ja det kan du tro 🙂 Jeg er selv i Rumænien pt for tredie gang. Jeg tog bilen med en veninde for tre uger siden, fyldte den op med donationer og tog turen til Brasov som efetr min mening er en af de flotteste byer i Rumænien. Emmer af at have været en gammel tysk by og placeret midt i de transylvenske bjergne 10 minutter fra skistedet Poiana Brasov. Min veninde er tgaet hjem til Danmark imens jeg bliver her to måneder for at hjælpe organisationen Hope For The Nations (www.hftn.ro) som jeg mere eller mindre er blevet en del af. Jeg har været med til at stifte et projekt for frivillige arbejder der kan komme ned og arbejde på det lokale børnehospital som har store problemer med de mange børn der bare blir afleveret at forældre der ikke har resourcer til selv at passe på dem. Krævende arbdje men umådelig givende på samme tid. Sig endelig til hvis det kunne have din interesse eller om jeg kan hjælpe på andre måder! Ellers tjek hjemmesiden http://www.hftn.ro for mere info!

Hilsen Marie

Anonym Bettina

Hej Marie
    Amen det ku da ik passe bedre. Har lige tjekket på kortet, og vi skal bo i Cîmbulung, og så vidt jeg kan se er det ikke så forfærdeligt langt fra Brasov…

Jeg vil rigtig gerne hjælpe din organisation.
    Er der evt. en måde vi kan aftale nærmere på –
    Eller skal jeg gå gennem den hjemmeside du henviser til?

Venlig hilsen Bettina

Anonym Anonym

Hej Bettina

Det lyder fremragende!! Der er noget generelt info omkring det frivillige arbejde på hjemmesiden – ellers så jeg jeg nok nemmere at fange på denne mail: marie_louiselarsen@hotmail.com (er også på messenger). Har også mailen marie@hftn.ro men den er jeg ikke så godt til at tjekke… Ellers så er det bare praktiske oplysner som hvornår og hvor længe mv. Kan forstå at du har bolig så du kommer sikekrt ind under lidt andre forhold -men DET er ingen problem 🙂 Jeg vil også lige sende dig videre til Sarah (sarah@hftn.ro) fra USA som står for hospitalprojektet, hun er amerikaner men har boet de sidste 3 år i Rumænien og startet dette projekt. Jeg bor hos hende de næste to måneder.

Anonym Bettina

Hej Marie
    Ville egentlig bare lige høre om du har fået min mail??
    Skal jeg udfylde sådan en ansøgningsskema fra hjemmesiden, eller er det nok at jeg er ik kontakt med dig?
    Venlig hilsen Bettina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account