This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Vi er to piger der planlægger at tage til Sydamerika eller Mellemamerika i 6 mdr, hvoraf vi vil lave frivilligt arbejde i de 4. Spørgsmålet er nu om man skal rejse igennem en organisation eller om man bare skal tage derned og finde noget når man er der? Hvilke lande kan anbefales? Kan man få papir på man har været der hvis man ikke rejser igennem en organisation?

Anonym Backpackers Online

Jeg vil varmt anbefalde jer at bare rejse her ned, og saa finde organisationen her, det er billigere og man finder de bedste paa den maade tror jeg, i kan skrive til mig paa denne mail…ci _see@hotmail.com hvis det er! jeg har gjordt det og har arbejdede paa et boernehjem her i ecuador og snart forstaetter vi til peru hvor vi forhaabentlig ogsaa skal lave noget socialt arbejde! det hele kan lade sig goere naar man foerdt er her man moeder saa mange andre packbackere saa man faar konstandt fif og gode raad og saa skal man bare spoerge efter det man oensker… held og lykke med jeres rejse jeg kan i hvertfal varmt anbefalde ecuador indtil videre! kh cecilie ps. ja jeg fik papirer paa mit arbejde det kan sagtes lade sig goere, man skal bare spoerger!

Anonym mette marie

søg på google: casa guatemala…
    -et børnehjem hvor man kan arbejde som frivillig

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account